AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 hei! Skal på fest hos en venninne i morgen. Har ikke såå mye erfaring med drikking, har som regel bare drukket vin før - men har ikke funnet noen jeg liker enda. Tenkte derfor å heller kjøpe en flaske med ferdig blandet drink, feks Smirnoff Grand Cosmopolitan eller bare Lier Cider Ser det teit ut på fest? jeg er 19 år og jente
Gjest Maneater? Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Ser ikke teit ut, men den drikka der er ikke god
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Jeg drakk bare cider/rusbrus før på fest. da jeg enda ikke hadde funnet noe annet jeg liker. Den smirnoff cosmo synes ikke noe om, noe rart me smaken og laaangt i fra skikkelig cosmo. Det er absolutt ikke noe galt med å drikke dette på fest
Sissa Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Hvorfor er du så redd for å se teit ut? Alle drikker forskjellig ting og det de selv liker.. Sånn som jeg liker ikke sprit, jeg drikker heller øl, vin eller kanskje rusbrus.. Drikker jo sprit innimellom, men ikke ofte Ellers så er jo mickey finn (?) godt? jeg bruker jo å blande det med sprit.. Du kan jo også spørre på polet om hva som er godt 1
Anglofil Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Noen vil alltid synes det er teit, men sånn er det med alt. Hva med å ikke bry seg om hva andre mener? Ja, jeg er selv en av de som heller drikker rusbrus i stedet for øl, og jeg bryr meg ikke. Hvorfor skulle jeg det? Mvh Yvonne
Gjest Spinell Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Liker man rusbrus, så tar man med seg rusbrus. Liker man cider, så tar man med seg det. Verre er det ikke 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 OK! Men dere som har prøvd den drikke, og ikke liker den, har dere en annen å anbefale, da?
Wonders Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 at du har med selv er bare flotters. Ikke noe er teit! Selv er jeg glad i Ingefærøl 2
cellar Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Det er vel ikke teit. ALT går an. Jeg har sett de rareste kombinasjonene, men har aldri syntes at personen er teit fordi :gjeiper: Jeg liker også å blande ingefærøl og sprit, da fikk jeg kommentar om at det lukta bestefar!
Glitnir Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Absolutt ikke teit, men ser ikke bort ifra at jeg hadde tenkt på det som BITTELITT fjortis
skandale Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Den smaker virkelig høgg. Da bør du heller investere i en flaske rom og litt cola, så smaker colaen litt mer karamell bare, og ikke så mye sprit. Evt vodka og en brus du liker. Sangria er jo også ofte en slager hos folk som liker søte ting uten alkoholsmak.
^me^ Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 har du prøvd søte hvitviner?de er kjempegode!feks dr. loosen riezling. selv henger jeg meg ikke noe opp i hva andre drikker, men selv er jeg ikke glad i verken rusbrus eller cider, men alle er forskjellige for alt jeg vet kan det være at du ikke liker søte hvitviner i det hele tatt selv om jeg gjør det kos deg med det du liker du
otilie Skrevet 1. september 2011 #13 Skrevet 1. september 2011 pleier å drikke lier cider noenganger jeg. det er kjempegodt ikke teit i det hele tatt!! jeg har drukket masse forskjellig på fest. alt fra øl til rødvin til sprit med sjokolademelk ingen som har kjefta på meg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå