Gå til innhold

Til menn! Bør man eksprimentere tidlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Bør man starte med heftig utforskende sex i begynnelsen av forholdet? Eller er det egentlig best å vente med det?

Da med tanke på at "alt" allerede kan ha blitt gjort dersom man starter med det med en gang! Så etter noen månender så har man ikke så mye mer å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Still samme spørsmål på forum.no - der er det flere gutter online!

Skrevet (endret)

Best å hoppe ut i det i begynnelsen av forholdet synes jeg. Så slipper du den situasjonen at en blir skremt og den andre skuffet når det viser seg at dere tenner på helt forskjellige ting.

Man går aldri tom for ting å gjøre. ;)

Edit: Hmm...jeg svarer visst bare på tråder adressert til menn i dag. Ooops.

Endret av Cathrine88
Gjest Katten.
Skrevet

Kjør hardt kjør stil. Eksperimentering er aldri feil.

Til slutt sitter man igjen med en gigantisk godter-pose, og kan velge etter hvilket humør man er i.

• Liker 2
Skrevet

Hei. Bør man starte med heftig utforskende sex i begynnelsen av forholdet? Eller er det egentlig best å vente med det?

Da med tanke på at "alt" allerede kan ha blitt gjort dersom man starter med det med en gang! Så etter noen månender så har man ikke så mye mer å gjøre?

Jeg tror seksuallivet lett kan bli altfor planlagt og strukturert hvis du skal ha en sånn stor plan om å dosere ut eksperimentene og holde igjen for ikke å "bruke opp" mulighetene til spenning. Det er bedre å være spontan, utforske de sider av det seksuelle man føler for og satse på at sex og eksesser fortsatt vil være spennende om et år og to - og ti.

Skrevet

Dersom man tror at sex blir "brukt opp" vil jeg si at det er et tegn på at man har eksperimentert alt for lite.

Skrevet

Gi gass tidlig, da vil i alle fall jeg tenke: "*Her* har vi en vinner!"

Omvendt, om man kommer ut for noen der det enten eksplisitt sies eller man aner at det er slik at det holdes igjen/det er for tidlig/vil vente med å slippe meg løs, så vil jeg fort tenke at her har vi noen der sexen er eller kommer til å bli 'vanskelig'.

Etter min erfaring så har det stort sett holdt stikk også.

Men som andre har sagt, ikke planlegg eller tenk, bare gjør. En enkel sjel i et enkelt legeme er det beste når det kommer til sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...