Gå til innhold

Deres erfaringer med å handle på ebay

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har lenge tenkt på å kjøpe ett par ugg votter til mamma til jul, men de er jo så sabla dyre! Også var det ei vennine av meg som sa jeg skulle sjekke ut ebay, og der er det jo utrolig mye billigere.. MEn jeg har aldri handlet på ebay før, og har liksom hørt så mye "dårlig"

Derfor lurer jeg på om noen av dere har noen erfaringer? Både dårlig og bra? Er det trygt? Hvilke forhåndsregler skal man ta? Hvordan gjøres dette egentlig med tanke på toll osv.

PÅ forhånd takk :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det veldig mye billigere enn i andre nettbutikker som selger i samme valuta, så er det nesten garantert fake. Så mye vet jeg.

Jeg har handlet mye på eBay, og skal jeg handle noen ekte og dyre varer så går jeg for toppselgere med 99.8% + positiv tilbakemelding. Sjekker alltid hva de negative tilbakemeldingene ble gitt for. Vær også obs på om selgeren er i Asia, Hong Kong spesielt er et monopol av falske varer.

Skrevet

men dersom det er privarpersoner ( for det er vel mange av de på ebay?) Da er det vel logisk at det selges en del billigere? Eller kanskje ikke.. hahaha jeg vet absolutt ikke noe om ebay :P Føler meg skikkelig uviten nå :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...