Gå til innhold

Hva er galt med enkelte her inne ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er egentlig greia med at noen folk her inne bare MÅ rakke ned på andre med spydige å frekke kommentarer ? Kjenner det irriterer meg så . har merka det på innlegg jeg har skrevet selv å andre folk . Virker som det bare er for å rakke ned for de ikke har noe bedre å gjør . Når folk skriver et seriøst og følelsesmessig innlegg å folk bare skriver dritt å i tillegg er anonyme . De burde seriøst ikke hatt lov .Folk har forskjellige meninger å tenker å føler annerledes .Skjerp dere!.

Trodde de fleste her var voksne men det virker jo så langt ifra det av og til . Andre som har lagt merke til det samme ?

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig greia med at noen folk her inne bare MÅ rakke ned på andre med spydige å frekke kommentarer ? Kjenner det irriterer meg så . har merka det på innlegg jeg har skrevet selv å andre folk . Virker som det bare er for å rakke ned for de ikke har noe bedre å gjør . Når folk skriver et seriøst og følelsesmessig innlegg å folk bare skriver dritt å i tillegg er anonyme . De burde seriøst ikke hatt lov .Folk har forskjellige meninger å tenker å føler annerledes .Skjerp dere!.

Trodde de fleste her var voksne men det virker jo så langt ifra det av og til . Andre som har lagt merke til det samme ?

Derfor du valgte AB funksjonen?

Er litt enig,enkelte svar er ikke bra,mens andre er ærlige -men de sårer

Skrevet

Kan du gi et ekesmpel? Jeg vet i hvert fall at mange har opplevd noen av mine innlegg som krasse og spydige, uten at de overhodet har vært ment som det. Det er litt vanskelig å overføre det man faktisk føler og tenker over internett, og ofte kommer ikke ting ut helt sånn som de egentlig skulle.

Skrevet

De har jo ikke lov, men det er ikke akkurat mulighet for å gjennomgå alle innlegg og sensurere dem før de postes. En dag kommer det kanskje en funksjon som ordner dette, men inntil videre må man rett og slett bare forberede seg på at sånt kan komme når man poster på et forum der alle kan lese og alle kan svare. Ta på den tjukke huda og innse at det ikke er alt som er nødvendig å ta seg nær av eller bry seg så altfor mye om. Idioter møter man over alt (dessverre).

Fem av sju steder der du har skrevet "å" skal det forresten være "og".

Skrevet

Jeg tror vel rett og slett at man bør lære seg å ikke ta seg nær av ting som blir sagt av fremmede, anonyme mennesker på internett.

• Liker 1
Skrevet

Litt morsomt at TS selv her går ganske hardt ut, og selv beskytter seg som AnonymBruker!

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig lett at folk blir tøffe,når de er beskyttet av AB knappen,tror det beste er å riste det av seg og gå videre!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mange ganger skrevet innlegg på samlivsformuet, der jeg har vært fortvilet, lei meg og usikker. F.eks at jeg har vært redd for at kjæresten var utro. Alle gangene har jeg fått dritt fra enkelte. Typisk at "skjønner ikke han gidder være sammen med deg, gjør det slutt for hans del. Du er overanalytisk, kontrollerende, manipulerende, sjalu drittkjerring. Ta deg sammen, drit i hva han gjør, la han gjør som han vil osv osv".

Tør nesten ikke spør etter råd eller dele bekymringene mine (har ikke nære venner, så nettet er mitt sted) der lengre, fordi jeg ofte blir mer lei meg etterpå.

Så folkens, tenk på hva dere skriver...

Ikke alltid de er AB heller, ofte personer med nick som kommer med sårende kommentarer. Jeg er selv mye AB fordi jeg er redd for å bli gjenkjent. Lagt ut bilder av meg bl.a, så folk kan lett koble hvem jeg er!

Skrevet

Jeg skjønner at enkelte temaer sårer folk, og opprører de, men når de begynner med personangrep - da blir jeg forbannet! Jeg har også merker at "X" har helt idiotiske meninger, og synes at h*n er helt på trynet, men jeg angriper ikke "X" for det. også viser det seg i en annen tråd at "X" er ikke helt på jordet likevel.

Skrevet

Etter å ha lest litt her inne tror jeg at jeg vet hvem du er, og jeg er også ganske sikker på hvorfor du får de kommentarene som du får. Jeg har ikke inntrykk av KG som en plass hvor folk er veldig slemme mot hverandre. Men akkurat du har kommet med så utrolig mye provoserende innlegg her, at folk rett og slett er lei av deg. Du har en skrivestil som gjør at selv om du er AB, gjennkjenner andre deg veldig lett. Jeg er helt enig i at du får mye pes her på forumet, men du tar feil når du skriver at dette er et problem på KG, det er et problem hos deg, folk er så lei av alt du har skrevet, derfor tar de det ut på deg i andre tråder, og du gjenkjennes så lett.

Jeg forsvarer ikke hvorfor dette skjer, jeg bare gir deg en forklaring, brutalt, men helt ærlig.

• Liker 2
Skrevet

womenwomen. Er du på ferde igjen..?

Vet ikke om noen andre som skriver på den måten du gjør. :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...