Gå til innhold

Fibromyalgi helvete

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok skal prøve å forklare meg så godt som mulig.

Jeg har fibromyalgi og var sykemeldt fra jobb i 1 år. startet i ny jobb på eget initiativ den 18 juli da sykepengene tok slutt. Hadde egentlig startet søkeprosessen for arbeidsavklaring, men fikk tilbud om jobb innenfor det jeg tenkte jeg skulle omskollere meg til, så ville prøve meg. Har jobbet nå i litt over 1 mnd. og er sååå dårlig i kroppen. Vil bare gråte og legge meg til å dø. Hva kan jeg gjøre nå hvis det blir værre? Har man noe som helst rettigheter fra nav når man ikke har rettigheter til sykepenger lengre før i januar?

Kan man søke arbeidsavklaringspenger mens man jobber hvis legen er med meg på denne avgjørelsen?

Noen kloke mennesker som kan svare en fortvilet jente som ikke ser noe utvei eller lys i tunellen? Kjenner jeg bygger på en kraftig depresjon pga dette også. Får ikke ringt nav heller for det er et kjør fra 07.30 til langt etter 15030 hver dag.

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail til NAV og spør.

Skrevet (endret)
:klem: Endret av Ponyo
Skrevet

Send mail til NAV og spør.

Jo har gjort det, men ikke fått svar. Nav er treg og vanskelig.

Håper noen har litt greie på sånne ting hær inne og kan hjelpe meg.

Skrevet

Kortversjonen er at du må være ute av stand til å stå i inntektsgivende arbeid på grunn av sykdom. Da er det snakk om ethver form for arbeid. Dersom du er i jobb vil du ikke få AAP.

Høres ut som om du bør ta kontakt med fastlegen din og høre hva han tenker. Dersom du tenker å søke AAP må du ha legeerklæring.

Håper du finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...