Cathrine88 Skrevet 25. august 2011 #21 Skrevet 25. august 2011 Ok, det var det jeg syntes det hørtes ut som. Nei, jeg kunne selv aldri tenke meg å være i et forhold hvor en av oss alltid har siste ord. Jeg er riktignok veldig sterk og bestemt selv, men vil ha en like sterk og bestemt partner. En som er villig til å føye seg i alle sammenhenger er absolutt ikke noe for meg.
Flanør Skrevet 26. august 2011 #22 Skrevet 26. august 2011 Takker for svar dere Tenker mer på hengivenhet kanskje enn en tøffel uten ryggrad. En mann som godtar at hun styrer forholdet. Grunnen til at jeg spør her er at jeg vil finne ut hvilken type mann den moderne kvinnen ønsker seg, men det er kanskje helt individuelt fra kvinne til kvinne? Kanskje fordi vi er av samme art men allikevel helt forskjellige? Så fordi kvinner har en annerledes anatomi enn menn og andre hormonsammensetninger så skulle det liksom være greit at kvinner er underdanige og tøflete? De kan være så svake og passive de bare ønsker og likevel bør menn beholde respekten for dem? Tror ikke det gitt.
Gjest Raindrops Skrevet 26. august 2011 #23 Skrevet 26. august 2011 Jeg tror AB mente at alle kvinner er forskjellige, selv om vi er av samme art. Noen liker tøffelhelter, og noen liker den mer sjefete typen. Jeg det er flere kvinner som liker ydmyke menn enn de liker å innrømme. Jeg har iallefall sett nok av veninner som plutselig blir til et tyranniserene monster så snart de havner i et forhold. De kjefter, griner, manipulerer og syter, helt til mannen er redusert til en stakkars nikkedukke som ikke såvidt tørr å fise uten å be om lov. Så dumper de fyren fordi de vil ha noen som er tøffere. Heldigvis kjenner jeg flere som har sunne forhold
Flanør Skrevet 26. august 2011 #24 Skrevet 26. august 2011 Jeg tror AB mente at alle kvinner er forskjellige, selv om vi er av samme art. Noen liker tøffelhelter, og noen liker den mer sjefete typen. Jeg det er flere kvinner som liker ydmyke menn enn de liker å innrømme. Jeg har iallefall sett nok av veninner som plutselig blir til et tyranniserene monster så snart de havner i et forhold. De kjefter, griner, manipulerer og syter, helt til mannen er redusert til en stakkars nikkedukke som ikke såvidt tørr å fise uten å be om lov. Så dumper de fyren fordi de vil ha noen som er tøffere. Heldigvis kjenner jeg flere som har sunne forhold Du kunne ikke anbefalt disse dysfunksjonelle venninnene dine å oppsøke hjelp da, før de ødelegger enda flere mennesker? Disse mennene burde også ha tatt samme veien, men i en annen gruppe, for dem uten selvrespekt.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2011 #25 Skrevet 26. august 2011 Jeg det er flere kvinner som liker ydmyke menn enn de liker å innrømme. Jeg har iallefall sett nok av veninner som plutselig blir til et tyranniserene monster så snart de havner i et forhold. De kjefter, griner, manipulerer og syter, helt til mannen er redusert til en stakkars nikkedukke som ikke såvidt tørr å fise uten å be om lov. Da må du melde ifra om mannsmisbruk. Det der kan være skadelig når det ikke er avtalt på forhånd.
Gjest Raindrops Skrevet 26. august 2011 #26 Skrevet 26. august 2011 Du kunne ikke anbefalt disse dysfunksjonelle venninnene dine å oppsøke hjelp da, før de ødelegger enda flere mennesker? Disse mennene burde også ha tatt samme veien, men i en annen gruppe, for dem uten selvrespekt. De har en lei tendens til å ikke se bjelken i sitt eget øye. Det er opp til flere stykker som har gjort dem oppmerksomme på at oppførselen deres er helt på tryne.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #27 Skrevet 26. august 2011 Jeg vet det har blitt skrevet et par lignende tråder om dominante kvinner, men jeg lurer på noe litt utover ved det seksuelle i denne sammenhengen. Mitt spørsmål går til kvinnene, og kanskje spesielt de litt yngre, i 20- og 30 årene: Liker noen av dere kvinner tanken på å leve i et forhold med en mann som til en viss grad føyer seg etter deres ønsker? Et forhold der dere er "den førende part" og har siste ord i det meste? Jeg tenker ikke nødvendigvis på et typisk SM forhold der mannen kneler for deres føtter, men et forhold med en mann som er litt ydmyk og oppvartende. Jeg er rett og slett nysgjerrig på hvor mange av dagens kvinner som tiltrekkes av tanken på føyelige menn de kan ha en viss kontroll på. Alle svar mottas med takk. Eh nei! Er det ydmyke Cuckold igjen, som desperat prøve å få seg en dominerende SM-dame? Blir så lei...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #28 Skrevet 26. august 2011 De kjefter, griner, manipulerer og syter, helt til mannen er redusert til en stakkars nikkedukke som ikke såvidt tørr å fise uten å be om lov. Slik som kronprins Håkon? 1
Stefan Skrevet 26. august 2011 #29 Skrevet 26. august 2011 Jeg tror AB mente at alle kvinner er forskjellige, selv om vi er av samme art. Noen liker tøffelhelter, og noen liker den mer sjefete typen. Jeg det er flere kvinner som liker ydmyke menn enn de liker å innrømme. Jeg har iallefall sett nok av veninner som plutselig blir til et tyranniserene monster så snart de havner i et forhold. De kjefter, griner, manipulerer og syter, helt til mannen er redusert til en stakkars nikkedukke som ikke såvidt tørr å fise uten å be om lov. Så dumper de fyren fordi de vil ha noen som er tøffere. Heldigvis kjenner jeg flere som har sunne forhold Det er mange som dessverre tror at et forhold er en evig kamp om makt. Jeg har selv møtt flere av dem. Problemet er at en gang så går de over streken, og enten presser mannen for hardt, slik at han får nok, eller lar det ture og gå, slik at det går ut over respekten de føler for partner. Forholdet ryker, også er det tilbake på bar bakke. Jeg er meg selv, holder meg langt unna spill, og har ingenting til overs for de som benytter seg av det. Jeg kjemper kun de kampene som virkelig betyr noe. Noen har kalt meg for føyelig, inntil vi nå engang slenger innom noe som virkelig betyr noe for meg. Man skal være forsiktig med å dele ut merkelapper...
Cuckold Skrevet 26. august 2011 #30 Skrevet 26. august 2011 Eh nei! Er det ydmyke Cuckold igjen, som desperat prøve å få seg en dominerende SM-dame? Blir så lei... Hehe, nei det er nok ikke det. Men det var jo litt forfriskende å bli kalt ydmyk, det er det ikke ofte jeg blir beskyldt for å være.
Gjest Nysgjerrig Skrevet 26. august 2011 #31 Skrevet 26. august 2011 Dette er min første tråd på kvinneguiden faktisk, så nei, jeg er ikke "ydmyke Cuckold" Mange interessante svar her på det jeg spurte om, det kan jeg like!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå