*Joyce* Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Tatt fra en annen terminklubb: Nick: Alder: Bosted: Samboer/gift/kjæreste etc: Hvor lenge har dere vært sammen: Barn fra før: Termin: Prøvehistorie: Tanker om svangerskapet: Har dere noen dyr? Student/yrke: Magefølelse - jente eller gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 25. august 2011 Også kan jeg jo begynne! Nick: *Joyce* Alder: 28 Bosted: Oslo Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 8 år Barn fra før: Ja, en jente på 2,5 år Termin: 3. mai Prøvehistorie: Har prøvd i et drøyt år, har vært gravid 3 ganger i løpet av den tiden. To SA (tidlige), en MA i uke 12-13 i mars. Tanker om svangerskapet: Spent, redd, håpefull. Har en god magefølelse denne gangen, som har manglet de siste gangene. Får god oppfølging hos gynekolog, og det er godt. Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Student, skriver mastergradsoppgave. Magefølelse - jente eller gutt? Litt jentefølelse, men det er tidlig, så jeg skal vel være forsiktig med å si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2011 #3 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Lucky me:) Nick: Aurelia Alder: 30 Bosted: Rogaland Samboer/gift/kjæreste etc: samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år Barn fra før: Nei Termin: 9.mai Prøvehistorie: siden januar 2011. Gravid juni, men tidlig abort. Tanker om svangerskapet: etterlengtet, spent på tiden fremover. Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: utvikler Magefølelse - jente eller gutt? Omtaler baby som han... Men det er mest tilfeldig? Endret 29. august 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 29. august 2011 #4 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Nick: Dorey Alder: 23 år Bosted: Oslo Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 6,5 år. Barn fra før: Nei Termin: Tidlig i mai, litt vanskelig å regne ut da syklusene mine har variert litt i lengde. Forrige mens var 29 juli og EL var 9 august. Prøvehistorie: Vi begynte ordentlig å prøve i juli, og spiren satt i pp2. Tanker om svangerskapet: Veldig, veldig spennende, og etterlengtet. Mange bekymringer, spesielt om SA. Men vi får bare håpe det går bra. Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Student. Magefølelse - jente eller gutt? Har sterk magefølelse for gutt altså! Endret 4. september 2011 av Dorey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 31. august 2011 #5 Del Skrevet 31. august 2011 Nick: Unknown Alder: 22 Bosted: Vestlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år Barn fra før: en jente på 2 år Termin: 9.mai Prøvehistorie: prøve siden april, og SA i mellomtiden Tanker om svangerskapet: Gleder meg så mye, at jeg glemmer at det kan gå galt.. Har dere noen dyr? En liten pus Student/yrke: Jobber i barnehage Magefølelse - jente eller gutt? Har allerede sjekket det kinesiske greiene, og det sier jente. Jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyblå Skrevet 2. september 2011 #6 Del Skrevet 2. september 2011 Nick: babyblå Alder: 27 Bosted: sørlandet Samboer/gift/kjæreste etc: samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 1,5 år Barn fra før: nei Termin: 1. mai Prøvehistorie: droppa pilla, og vips der satt den Tanker om svangerskapet: Dette er for godt til å være sant, er redd for SA, men håper at allt klaffer:) Har dere noen dyr? en katt Student/yrke: fagarbeider Magefølelse - jente eller gutt? Håper på jente først, men ingen magefølelse ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 3. september 2011 #7 Del Skrevet 3. september 2011 Nick: Evil Eve Alder: 27 Bosted: Vestfold Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 3 1/2 år Barn fra før: Jente på 2 Termin: 3 mai Prøvehistorie: Tok ut spiral og ble gravid første PP Tanker om svangerskapet: Gleder meg Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Assistent Magefølelse - jente eller gutt? Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. september 2011 #8 Del Skrevet 5. september 2011 Nick:Flying Alder: 35 Bosted: Oppland Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 18 (!) år:) Barn fra før: En gutt på fire år. Termin: 15. mai. Prøvehistorie: Har ikke prøvd aktivt før de siste 4-5 mnd. Tanker om svangerskapet: Fortsatt uvirkelig. Glad og spent. Håper at dette svangerskapet og fødselen blir like "enkelt" som det første. Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Daglig leder Magefølelse - jente eller gutt? Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirie Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Hei! Nick: Eirie Alder: 22 Bosted: Grenland Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 2,5 år Barn fra før: ingen Termin: 12 mai tror kalkulatoren Prøvehistorie: Slutta på minipille i starten av juni, nå satt den Tanker om svangerskapet: utrolig spennende og veldig nytt! Aldri gjort dette før! Har dere noen dyr? Vi har to pusekatter og et aquarium Student/yrke: Off. sykepleier Magefølelse - jente eller gutt? Vi kaller den bare Alien... Så får se når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Nick: GlamCat Alder: 31 Bosted: Oslo Samboer/gift/kjæreste etc: gift Hvor lenge har dere vært sammen: 10 Barn fra før: en gutt på 1 og 1/2 Termin: 18.mai Prøvehistorie: Ble gravid på første PP med pergo. Hadde ikke fått mensen tilbake på flere mnd etter ammeslutt. Brukte provera+pergo også i første svangerskap. Tanker om svangerskapet: Håper spiren sitter... Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Økonom Magefølelse - jente eller gutt? Jente eller nei kanskje gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 9. september 2011 #11 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Nick: Stinelin Alder: 30 Bosted: Hedmark Samboer/gift/kjæreste etc: Forlovet samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 2,5år Barn fra før: Nei Termin: 26.mai Prøvehistorie: Startet i januar. Holdt styr på syklus noen måneder, men ble lei av både telling av dager, testing og "pliktsex". Sluttet å tenke på det, og der satt den! Tanker om svangerskapet: Spennende. Gleder til å fortelle det til venner og familie, og gleder til magen vises. Veldig fornøyd med maibarn, perfekt termindato! Har dere noen dyr? Hest, ku, hund og katt Student/yrke: Prosjektleder, gårdbruker og student. Magefølelse: Ingen, men håper litt på jente siden det er mange gutter i familien. Edit: Glemte hestene. Endret 10. september 2011 av Stinelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. september 2011 #12 Del Skrevet 20. september 2011 Nick: Alabama Alder: 27 Bosted: Oslo Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer, snart gift? Hvor lenge har dere vært sammen: 3 1/2 år. Barn fra før: Ingen Termin: 2. juni Prøvehistorie: Ble gravid i pp17 rett før vi skulle sende inn søknad til prøverør, men mistet i uke 10 (MA). Brukt laaang tid på å få tilbake EL og mens pga ufullstendig abort. Tanker om svangerskapet: Trygg på at det skal gå bra denne gangen, men litt redd for å jinxe det.. Har dere noen dyr? Nei. Student/yrke: Sykepleier Magefølelse - jente eller gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 20. september 2011 #13 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) .... Endret 22. september 2011 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 22. september 2011 #14 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Never mind. Endret 29. september 2011 av Kommode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2011 #15 Del Skrevet 6. oktober 2011 Denne har jeg ikke svart i ser jeg! Nick: Mahareth Alder: 24 Bosted: Sørlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år Barn fra før: Ingen Termin: 30.05.12 sa legen, men terminkalkulatoren på nett sa 01.05.12 Prøvehistorie: Ikke mye å snakke om, sluttet på pillen i februar, og klaffet i pp1 i september. Tanker om svangerskapet: Håper alt går bra, og håper jeg klarer å jobbe til permisjonstart. Har dere noen dyr? Ja, 2 katter. Student/yrke: Butikkmedarbeider, frukt&grønt. Magefølelse - jente eller gutt? Har ingen tanker om det enda, men det er lettest å tenke på babyen som "han". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 11. oktober 2011 #16 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nick: Haley Alder: 26 år Bosted: Nordvestlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Forlovet og samboere fra månedsskiftet Hvor lenge har dere vært sammen: 1 år 3mnd Barn fra før: Ingen Termin: 18. juni Prøvehistorie: Sluttet på p-pillen medio juli, og fikk full klaff i PP3. Tanker om svangerskapet: Veldig spennende siden dette er føste gang. Alt er nytt og uoppdaget. Glad for ethvert symptom - enn så lenge Gleder meg til det synes og til vi skal dele nyheten med andre. Har dere noen dyr? Nei, men har lyst på både marsvin og hund Student/yrke: Sykepleier Magefølelse - jente eller gutt?: Vanskelig å si så tidlig, men hvis det blir jente har vi ihvertfall navnet klart allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. november 2011 #17 Del Skrevet 1. november 2011 Nick: Selma_ Alder: 25 Bosted: Østlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: snart 8 år Barn fra før: nei Termin: ca. 24 juni Prøvehistorie: Spiren satt på PP2, og var veldig planlagt. Vi har hatt lyst på barn i mange år, men ville vente til begge var ferdig med studier og ute i jobb Tanker om svangerskapet: Spennende! Er litt overbekymret, og er redd for SA/MA. Har ingen spesiell grunn til å være det, men har nok hengt litt for mye inne på prøver-forumet, og fått med meg skrekkhistoriene.. Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Magefølelse - jente eller gutt? Vi har likt fordel tmed jenter/gutter på våre sider, så har virkelig ingen anelse eller magefølelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 5. november 2011 #18 Del Skrevet 5. november 2011 Alder: 28 Bosted: Østlandet Samboer/gift/kjæreste etc: gift Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år Barn fra før: Ingen Termin: 27.juni Prøvehistorie: Ingen, småtten var en overraskelse Tanker om svangerskapet: Gleder meg til å kjenne liv i magen. Enn så lenge er det ganske fjernt. Har dere noen dyr? Ja, katt Student/yrke: Magefølelse - jente eller gutt? Vanskelig å si. Umiddelbart sa magenfølelsen gutt, nå sier den jente. Konklusjon? Venter på ultralyd før jeg begynner å planlegge fargen på barnerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krizza Skrevet 29. desember 2011 #19 Del Skrevet 29. desember 2011 Alder: 24 Bosted: Trøndelag Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år Barn fra før: Ei jente Termin: Vet ikke, får vite på ordinær UL Prøvehistorie: Ojda, jeg er vist gravid jeg.. Tanker om svangerskapet: De vanlige, bekymret. Har dere noen dyr? nei Student/yrke: Kontorrotte Magefølelse - jente eller gutt? Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå