Mohair Skrevet 6. november 2013 #4221 Del Skrevet 6. november 2013 Uff, god bedring til gutten din, Ara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 6. november 2013 #4222 Del Skrevet 6. november 2013 Huff, stakkars lille tass! God bedring til gutten din, Ara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. november 2013 Forfatter #4223 Del Skrevet 6. november 2013 Uff, håper han kommer seg raskt, Ara! God bedring - og en god klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. november 2013 #4224 Del Skrevet 6. november 2013 God bedring til lillegutten, Ara! Høres fælt ut når ungen sliter med å puste... Godt han fikk komme raskt til legen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 7. november 2013 #4225 Del Skrevet 7. november 2013 God bedring til lillemann, Ara! Her har vi brukt juniordynen noen mnd allerede. T ligger jo ikke akkurat still om natten, så dyna er ikke alltid på, men mer enn lilledynen var. Ullpysj her også Den sparkebuksa fra nøstebarn har vi også hatt i alle str., og jeg hadde tenkt å kjøpe til T da vi var der for et par uker sider, men jeg glemte det! Mulig det blir en liten pakke i posten, for den er veldig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 7. november 2013 #4226 Del Skrevet 7. november 2013 God bedring til lillegutt Ara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2013 #4227 Del Skrevet 7. november 2013 Hei. Skal handle strømpiser fra safa idag. Salg på sparkjøp. Fløtepusen er ca 83-83 cm nå? Og bruker 80 fint. Men er det greit å kjøpe 90 heller? De har jo "sokker" rundt beina dom kanskje holder den på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. november 2013 Forfatter #4228 Del Skrevet 7. november 2013 Hei. Skal handle strømpiser fra safa idag. Salg på sparkjøp. Fløtepusen er ca 83-83 cm nå? Og bruker 80 fint. Men er det greit å kjøpe 90 heller? De har jo "sokker" rundt beina dom kanskje holder den på plass. Jeg hadde kjøpt 90! Vi har noen i 90 til Snorkfrøken, og de sitter helt fint. 80 passer akkurat, men tror ikke de varer så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 7. november 2013 #4229 Del Skrevet 7. november 2013 Vi har 90. De er ganske store, selv om Småen vel er 86cm nå. Men 80 ville blitt snaut og da får han bare ha litt lange bein så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2013 #4230 Del Skrevet 7. november 2013 Takk alle sammen Formen er allerede mye bedre enn i går. Disse unga er jo helt utrolige når de er syke. Hadde det vært oss ville vi ligget i senga med 5 dyner, varmeflasker, ullpledd, paracet og synes synd på oss selv. Men ungene har ofte energi til å leke selv om de har høy feber og alt det der... Sånn er det ofte her i alle fall Men nå har han slokna i senga si og jeg sitter her apatisk å ser på snøen(!) som laver ned her i dag. Ville også gått for str 90, Pasjonsblomst! Bedre at de har litt å gå på og strømpiser sitter som regel godt uansett om de er bittelitt store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2013 #4231 Del Skrevet 7. november 2013 Takk for safastrømpis råd alle sammen. Jeg kjøpte str 90, bør vel gå greit det:) Kjøpte 4 stk, og i etterkant angra jeg. på salg kosta de under 60 kr stk, og jeg tror vel at hun trenger flere enn 4. Hvor mange har dere? (maser fælt nå- men godt å få andres meninger også). Med hyppige bytter, våte klær, skitne klær, skift i barnehagen osv osv.. så bør man vel ha minst 6-7 stk? Kjøpte også reima vintervotter- hun har tynne i stoff og regnvotter kun nå, og trenger jo noe tykkere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 7. november 2013 #4232 Del Skrevet 7. november 2013 Vi har vel 5-6, tror jeg. Men hadde klart oss med 2-3... Vet ikke om det ikke har vært så vått ute ennå eller om de er flinke til å kle på, men det er sjeldent at Småen trenger skift. Dvs, han møkker jo ned bukse og genser som er utenpå strømpis da. Vasker ikke ulla så ofte. Han bruker sikkert samme strømpis tre-fire dager (merkelig nok har han mindre tåfis nå enn han hadde som baby...), vel å merke ikke etter hverandre. -- Må bare fortelle om den lille sangfuglen min. Han har fått dilla på Lille petter edderkopp! Han synger med på "hatt" og "datt", samt "så kom sola" (da nynner han). Gjør selvsagt bevegelsene som hører til også. Det er så søtt at jeg nesten dåner. Særlig fordi han ikke helt når opp til toppen av hodet, men bare klasker seg på siden av hodet isteden. Og så er han "såååå glad" i oss *strekker armene opp*. Og hvis jeg spør om hvor glad han er i pappa, så mamma... da minner han meg på at jeg må spørre om PUS også. "Psss!! SÅÅÅ!!" *strekke armene opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2013 #4233 Del Skrevet 7. november 2013 Vi har vel 5-6, tror jeg. Men hadde klart oss med 2-3... Vet ikke om det ikke har vært så vått ute ennå eller om de er flinke til å kle på, men det er sjeldent at Småen trenger skift. Dvs, han møkker jo ned bukse og genser som er utenpå strømpis da. Vasker ikke ulla så ofte. Han bruker sikkert samme strømpis tre-fire dager (merkelig nok har han mindre tåfis nå enn han hadde som baby...), vel å merke ikke etter hverandre. -- Må bare fortelle om den lille sangfuglen min. Han har fått dilla på Lille petter edderkopp! Han synger med på "hatt" og "datt", samt "så kom sola" (da nynner han). Gjør selvsagt bevegelsene som hører til også. Det er så søtt at jeg nesten dåner. Særlig fordi han ikke helt når opp til toppen av hodet, men bare klasker seg på siden av hodet isteden. Og så er han "såååå glad" i oss *strekker armene opp*. Og hvis jeg spør om hvor glad han er i pappa, så mamma... da minner han meg på at jeg må spørre om PUS også. "Psss!! SÅÅÅ!!" *strekke armene opp* Ååh Det er sååå søtt når de synger synes jeg. Her prøver L seg på Bake kake søte, da klapper han og synger "bake bakeee"... Gjør dere mye ut av farsdagen dere eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 7. november 2013 #4234 Del Skrevet 7. november 2013 Takk for Safa-tips Pasjonsblomst! Og jeg som skrøt til mannen om hvor flink jeg har vært og ikke netthandlet på leeenge! (bortsett fra farsdags-gaven da, men det kunne jeg ikke avsløre..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 8. november 2013 #4235 Del Skrevet 8. november 2013 Godt å høre at småtten er bedre ara! Her hadde vi et svalestup fra Tripptrappen (han sitter uten bøyle og det har gått kjempefint lenge). Ikke hjernerystelse, men det ble en lang natt for pappaen og meg. Lille petter edderkopp er populær her også. Han rekker heller ikke opp til toppen av hodet. Så søt! Ellers går det mye i rollelek med plastservise her, han heller med tekanna "tssssshhhhhhh" og liksomspiser legoblomster med skje "nomnomnomnom". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarin Skrevet 8. november 2013 #4236 Del Skrevet 8. november 2013 Liksomspising her også. Han rører rundt i en boks (helst gryter da!) og smaker og smatter :D Her for noen dager siden lekte han med feiekost og brett, og klarte å sette kosten på plass oppi brettet (sånn med stang og feste i toppen) og jeg klappa for han. Siden har han klappa hver gang mamma eller pappa har satt kosten på plass Vi henta han i bhg tidlig i går fordi han hadde feber. Han har hatt 38,5 i et døgn nå uten endring, men er i kjempehumør og koser seg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 8. november 2013 #4237 Del Skrevet 8. november 2013 Det er deilig med sånn hjemmekosedag, godt han er i fin form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 8. november 2013 #4238 Del Skrevet 8. november 2013 Åh, lekespising er gøy! Jeg får kaffe, jeg. Småen putter brune duploklosser i plastkoppene sine og serverer. Og bare brune klosser... Han har smakt på koffeinfri kaffe og nå, hvis vi spør om han vil ha kaffe, rister han ivrig på hodet. De er så himla observante, det er nesten skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 8. november 2013 #4239 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Haha! Blæ, jeg får ikke forlenget kontrakten på jobben min etter jul. Så da er det bare å velge og vrake i alle bibliotekarstillingene der ute. Yes! Endret 8. november 2013 av Dorey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 8. november 2013 #4240 Del Skrevet 8. november 2013 Haha! Blæ, jeg får ikke forlenget kontrakten på jobben min etter jul. Så da er det bare å velge og vrake i alle bibliotekarstillingene der ute. Yes! Ingen forlenget kontrakt her heller mest sannsynlig Og kjenner det er så umotiverende å skulle søke jobber som ikke er relevante for den utdanningen jeg holder på å ta. Er ikke sikker på om jeg gidder, men burde ha litt mer enn stipend/lån å leve på Her er også lekemat kjempegreier. Heldigvis har han en søster som synes det er stas å ha lillebror på te-selskap De lager mat på lekekjøkkenet og sitter så fint ved bordet og spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå