Gå til innhold

camp kilo.no


miss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble forsøkt ut på TV2 hjelper deg, og hun jenta som prøvde, fikk ingen resultater. Bare bortkasta penger, og smakte visst jævlig og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helvete å gjøre noe sånt mot sin egen kropp.

Skaff deg skritteller, spis 1600 kcal per dag av sunne matvarer og gå 10000 skritt per dag så skal du se det går nedover av seg selv. Uten pulver.

Tenk på kroppen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

STYR UNNA DENNE SVINDELEN!!!!

Jeg har vurdert Camp Kilo sterkt, og trenger litt mer info enn dette? Hvorfor kaller du det svindel? Hvorfor skal vi styre unna? Jeg trenger en kickstart av et eller annet slag - noe som kan sparke meg i gang, og vurderte derfor dette. Også derfor jeg søkte opp på forumet her for å se om noen har skrevet noe om det.

Kan du fortelle litt mer om hva du mener?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei tipper du har en flott kropp,vær fornøyd med deg selv slik du er!

ikke utsett kroppen din for alle mulige pulver som liksom skal gjøre deg perfekt,vær aktiv spis sundt det holder ¨lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei tipper du har en flott kropp,vær fornøyd med deg selv slik du er!

ikke utsett kroppen din for alle mulige pulver som liksom skal gjøre deg perfekt,vær aktiv spis sundt det holder ¨lenge :jepp:

:) Hvis det er meg, AB fra 8 juni kl 20:03 du mener, så er det veldig snilt sagt, men det har jeg virkelig ikke :sjenert: Jeg er svært overvektig, og hadde én gang en helt ok kropp, som jeg gjerne vil tilbake til igjen. Svangerskapskiloer og depresjonskiloer har rast på, og er veldig vanskelige å bli kvitt igjen. Spesielt når ting tar så tid... Spise sunt og være aktiv er definitivt det beste - jeg er enig i det. Men det tar så himla lang tid før man ser resultater; og da daler gjerne motivasjonen ganske kraftig. Dermed tenkte jeg at en real kickstart, som kanskje fikk meg 10-15 kilo ned på relativt kort tid, kunne være en positiv greie ;)

Anonym poster: 11567df960520be2a0bf14a3bbd36fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Ja det var deg! men også mange andre kvinner som er bekymret om det er noen kg for mye.At alle disse vidunderkurene er milioninndustri syntes jeg er dumt,selv om det sikkert kan hjelpe for at resultater skal komme fort,men det varer ikke lenge hvis man vender tilbake til samme livstil som før.Trening er nøkkelen. Jeg har selv sett flotte jenter med en normal kvinnekropp putte i seg pulver av alle mulige slag det blir veldig feil for meg. uansett lykke til med slankingen du klarer det hvis du vil :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Er det noen som har prøvd dette?

Kampkilo.no?

Pulver kur?

Ikke bruk dette du kler sikkert å være litt lubben. Du er nok en dame å ikke en jente, så la kroppen bli som den blir men tenk heller på sinnet ditt enn noen kilo exstra.du vil få det mye bedre med deg selv.

Anonym poster: 37f6cdb4d2dc6e8abf3c67c4b30e3ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Tråden er gammel, men hvordan gikk det ts? Er campkilo noe å anbefale som en kickstart?



Anonymous poster hash: fc8a2...791
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...