Gå til innhold

Vinter - positivt eller negativt ord?


Gjest anonym

Vinter - positivt eller negativt ord?  

  1. 1. Vinter - positivt eller negativt ord?

    • Positivt
      13
    • Negativt
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker vinteren godt jeg og synes ordet er positivt, selv om høsten er den flotteste årstida.

---------------------------

Ruby, er det mørketid i Østfold?? Det er vel bare Nordre Nordland, Troms og Finnmark som har ordentlig mørketid, uten skikkelig dagslys. T.o.m her i Trøndelag kan vi ha sol på julaften, og det har man da ikke i mørketida??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vinteren er en flott tid jeg :D Vel og merke når den først har kommet ordentlig i gang. Jeg hater denne tiden vi er inne i nå, der snøen kommer og går og det veksler mellom varmegrader og kuldegrader :evil:

Nei, gi meg en halvmeter snø, 5-6 minusgrader og solskinn. Da er vinteren på sitt beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby, er det mørketid i Østfold?? Det er vel bare Nordre Nordland, Troms og Finnmark som har ordentlig mørketid, uten skikkelig dagslys. T.o.m her i Trøndelag kan vi ha sol på julaften, og det har man da ikke i mørketida??

Det er jo ganske mørkt og dystert når man kun her 6 t med lys, sammenlignet med resten av verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke vinteren! Misliker den sterkt. Hadde det bare vært høstmørke og ikke snø hele vinteren hadde det vært perfekt, men jeg liker ikke vinterkulde, kald og glatt snø og holke på veien! Uff!

Bare to dager jeg synes det kan være vinter med snø og alt; lillejulaften og julaften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske mørkt og dystert når man kun her 6 t med lys, sammenlignet med resten av verden....

6 timer med lys vil ikke jeg kalle mørkt og dystert. Når sola er helt fraværende et par mnd. derimot... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt: Når du straber rundt i sørpe og gørr og det egentlig skulle vært minusgrader, men det er varmegrader og regnet høljer ned.... :evil:

Positivt: Når det er akkurat passe kaldt sånn at snøen knaser under skoen, når det henger masse snø i trærne, det er solskinn fra skyfri himmel og småfuglene lager liv på fuglebrettet :D

.....så jeg må si både og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...