HopelessFear Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Er det mulig å lage whiskykake uten å bruke mandel i bunnen? Sambo er allergisk mot nøtter og mandler, så det hadde vært litt kjipt å lage noe som han ikke kunne spise. Fant oppskrift på matprat. Noen som har noen alternativer som kan fungere like fint? http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/spennende-gjestemat/whiskyiskake/
ashera Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Jeg vet at noen bruker solsikkekjerner i stedet, men da bør mannen din være trygg på at han tåler det.
HopelessFear Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2011 Tror han tåler det, men må forhøre meg litt med ham om det. Takk for tipset.
pulverheksa Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Du kan og lage bunn med knuste kjeks og smør, som til ostekaker. Personlig liker jeg gresskarkjerner bedre enn solsikkekjerner. Syns gresskarkjerner smaker mer som nøtter.
HopelessFear Skrevet 25. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2011 Du kan og lage bunn med knuste kjeks og smør, som til ostekaker. Personlig liker jeg gresskarkjerner bedre enn solsikkekjerner. Syns gresskarkjerner smaker mer som nøtter. Er ikke gresskarkjerner veldig dyre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå