Gå til innhold

blodpropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er symptomer på en mulig gryende blodpropp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er symptomer på en mulig gryende blodpropp?

Mulig gryende vet jeg ikke, men da jeg fikk min var begynte det som småvondt i beinet, for så å bli værre og værre til jeg til slutt ikke kunne gå på det.. Ble ikke blått eller spesielt hovent, bare sjuuuukt vondt..!

Skrevet

Min samboer har en blodåre på låret som det nå er en stor varm "klump" på, og det gjør nokså vondt p gå på. Har merket det en stund, men vesentlig vondere i går og i dag.

Skrevet

Er det ikke bedre å bare ringe legevakten?

• Liker 1
Skrevet

Han påstår han skal stikke innom legen i morgen... Håpe det, virker som det ikke er såå vondt når han ikke belaster.

Skrevet

Ok, takk. Er varmt og litt rødt på området,

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Han skal til lege i morra. Mener selv det er åreknute

Skrevet

Hvis dere mistenker at det er blodpropp så er det svært viktig å komme seg til legen ASAP!! Spesielt i låret, det er mye verre enn f.eks. i leggen, da blodårene i låret er mye større og avgjørende.

Jeg fikk blodpropp i leggen en gang. Det startet først med at det virket som om en innmari støl og stiv muskel, som ble bare verre og verre. Etterhvert klarte jeg ikke tråkke på benet og det gjorde HIMLA vondt!! Dette skjedde vel på 2 dager ca. Varmt og ømt var det også. Blodpropp i leggen er ikke like farlig, da det er mange små blodårer der.

Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ut som en utposning på blodåren.

Blodpropp har ikke alltid symptomer, men dersom man er så "heldig" at man får noen, så bør man komme seg til lege rimelig kjapt.

Blodpropp kan få fatale konsekvenser.

MEN, om han er sunn, ung og ikke-røyker, samt ikke har genetiske arvefaktorer, så er nok dette ikke noe blodpropp. :)

Skrevet

Han SKAL til legen u morra, hvis ikke blir jeg skikkelig sur..! Han har arvelige faktorer ift blodtrykk og hjerteinfarkt, så jeg har komnandert han til legen...! Er bekymret for at det skal skje noe med han, men menn og leger er en snodig kombinasjon har jeg skjønt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...