Gjest Survival Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Hvis man trenger legeerklæring som man tidligere har fått, må man da bestille time hos fastlegen for så møte opp og be han skrive den ut personlig og så betale for timen. Eller holder det å ringe til legekontoret å spørre om de kan skrive den ut eller skaffe den sånn at man bare kan møte opp i skranken å hente den? Dette er ei legeerklæring jeg tidligere har fått (noen mnd siden). Trenger bare flere orginaler av den.
Sugerøret Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 da ringer du legekontoret og spør om akkurat det du nå har postet
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Aldri godt å si hva leger tar seg betalt for, de hover som regel inn så mye de kan. Jeg synes likevel at det skulle være en selvfølge at de printer ut så mange ekstra kopier du ønsker, uten at du trenger å betale for det.
skandale Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 MÅ det være original eller kan du få en rett kopi til en billig penge et annet sted?
Gjest Survival Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 MÅ det være original eller kan du få en rett kopi til en billig penge et annet sted? Hæ? Selvfølgelig må det være en original!!
skandale Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Hvorfor er det selvfølgelig? Folk forventer da ikke at man har hundre originaler av papirer liggende hjemme. (Hvis du ikke vet det fra før, så er rett kopi en kopi av originalen gjort av noen som kan stemple på "rett kopi" for å garantere at det er en kopi av originalen, uten noe kluss.)
Gjest Survival Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Hvorfor er det selvfølgelig? Folk forventer da ikke at man har hundre originaler av papirer liggende hjemme. (Hvis du ikke vet det fra før, så er rett kopi en kopi av originalen gjort av noen som kan stemple på "rett kopi" for å garantere at det er en kopi av originalen, uten noe kluss.) Ja selvfølgelig vet jeg hva en rett kopi er Men ja, det må være original fra lege. Dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå