Gå til innhold

Meg og mine kg.....??


Snupzy

Anbefalte innlegg

Før jeg ble gravid så veide jeg ca 80-82 kg.

Men de 2 første mnd var jeg veldig dårlig,bare lå å spydde og greide ikke å spise,vet ikke hvor mye jeg gikk ned jeg men det var nok noen kg ja....

i uke 12 var jeg på min første kontroll og da veide jeg 76 kg,hadde nok gått opp noen kg igjenn da for da hadde jeg begynt å spise ordentlig og var ikke særlig dårlig mer.

Nå er jeg i min 24 uke og veier 89 kg.

er dette veldig mye??

hva mener dere??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Antall kg totalt i svangerskapet regnes vel fra den vekta du hadde før du ble gravid - ikke fra laveste vekt grunnet oppkast. Sånn sett har du jo lagt på deg 7-8 kg i uke 24, og det er ikke ille. Jeg lå deromkring selv tror jeg, om ikke enda litt høyere.

Jeg har nå lagt på meg 13 kg totalt, men la på meg raskest før uke 20. Nå rusler og går det jevnt oppover, men ikke i rykk og napp. Legen regner kiloene mine ut fra 68 før graviditet, ikke 65 i uke 10.

Jeg tror du kan ta det med ro.

Hilsen Hestehoven 30+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg la på meg 30 kg, og veide 99(!)kg dagen før bebien kom!!!! Helt fryktelig syntes jeg, men gikk fort ned 17kg nå klumpen først var kommet ut!

Denne gangen veide jeg 80kg i utg.pungtet(mot 69 sist) og nå 15 uker på vei har jeg lagt på meg 2-3 kg. Sist la jeg på meg 15kg de første 3 månedene!!! så viss jeg veier 95kg på slutten synes jeg ikke det er så ille som at jeg veide 99 sist!

Dessuten følger de jo med vekta di hos legen, så viss det blir skadelig mye"overvekt" så får du beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...