Gå til innhold

Kjenner du noen som er stygge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat lest hele tråden om den stygge ekskjæresten, og er litt overrasket over at de aller fleste mener at TS tar feil og at hun sikkert er veldig pen og så videre.

Nå er det jo dessverre sånn at det faktisk finnes mennesker som har vært ekstremt uheldige med utseendet. Og det er faktisk greit å mene, men man trenger jo ikke akkurat å si det til personen det gjelder. De aller fleste har selvsagt mange gode kvaliteter, men nå er det altså kun utseende jeg snakker om.

Kjenner/ vet du om noen som virkelig er mindre pene?

Jeg vet om et par stykker, og jeg kan med hånden på hjertet si at det finnes nok ikke et menneske i hele verden som kan mene at disse personene ser bra ut.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei kjenner ingen stygge mennesker. Liker ikke å bruke det ordet om folk.

• Liker 7
Skrevet

Men har sett folk som har mindre heldige trekk, er vel bare å være ærlig om den.. Men dette blir jo MIN mening, hva en annen syns er vel noe annet.

Skrevet

Jeg mener at ingen personer er stygge, og tror at alle mennesker er pene dersom de bryr seg om hvordan de ser ut. Hvis man kler seg ordentlig og er velstelt tror jeg alle kan se bra ut=)

Men joda, jeg kjenner folk som ikke bryr seg så mye om hvordan de ser ut.

Ei av venninnene mine er sånn, og jeg ga henne en makeover, og etterpå så hun fantastisk ut;)

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke ordet stygg om folk..Alle er vel pene på sin egen måte. Men at noen er mindre heldige enn andre når det kommer til utseende er vel ikke til å stikke under en stol, men likevell så kan man gjøre mye bare ved å kle seg bra og freshe seg litt opp. :)

En og samme person kan være både en toer og en tier, alt ettersom hvordan de har kledd seg, sminket seg og oppfører seg. ;)

• Liker 3
Skrevet

INGEN er stygge. Noen er kanskje ikke billedskjønne, men ingen er stygge.

• Liker 8
Gjest Raindrops
Skrevet

Å beskrive noen som stygg, utelukkende pgav utseende synes jeg er en skikkelig uting. De aller fleste ser jo helt gjennomsnittlig ut, og selv om noen åpenbart har vært mer uheldig med utseende enn andre, så har jeg enda til gode å møte noen som jeg synes er bokstavelig talt stygg.

• Liker 1
Skrevet

jeg kjenner en kollega av meg, hun er virkelig veldig stygg :( men utrolig søt og snill :) Mange norske jenter ser kjedelige ut, ikke akkurat stygge men for hverdagslige.. :S

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

• Liker 1
Skrevet

INGEN er stygge. Noen er kanskje ikke billedskjønne, men ingen er stygge.

Den hunden du har på avataren er stygg stakkars :fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes egentlig ikke noen er stygge, jeg :) Klart, noen er mindre pene enn andre, men det er jo en fordel å kunne se forbi utseendet...

Endret av antibac
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet om et par stykker, og jeg kan med hånden på hjertet si at det finnes nok ikke et menneske i hele verden som kan mene at disse personene ser bra ut.

Det der er ganske tåpelig å si. Eller klarer du kanskje å lese folks tanker?

• Liker 3
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Og den personen gjør virkelig ingenting for å se litt bedre ut.

Skrevet

Je, jeg kjenner noen som virkelig har vært mindre heldige med utseendet.

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Nei,de er ikke stygg i seg selv,men det er vel heller det at de ikke bryr seg om hvordan de ser ut i det hele tatt.De fleste ser jo ikke så bra ut nå de er ustelte og går med slitte og stygge klær.

Det fins jo mennesker som er mindre heldig med enkelte ting,men jeg er ikke heldig med alt jeg heller uten at det betyr at man er direkte stygg.

Mindre pen kan jeg nok tenke at noen er,men det er jo kun min subjektive mening.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg kjenner da noen som er lite heldige med utseendet sitt, det er da ikke noe feil i å si det. Å påstå at alle mennesker er like vakre er rent vrøvl. Så politisk korrekt er i hvert fall ikke jeg.

Det som forundrer meg, er at en del av de som er mindre flatterende å se på, ser ut til å gi blaffen i hvordan de ser ut. Hvorfor ikke prøve å gjøre det beste ut av det man har?

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner da noen som er lite heldige med utseendet sitt, det er da ikke noe feil i å si det. Å påstå at alle mennesker er like vakre er rent vrøvl. Så politisk korrekt er i hvert fall ikke jeg.

Det som forundrer meg, er at en del av de som er mindre flatterende å se på, ser ut til å gi blaffen i hvordan de ser ut. Hvorfor ikke prøve å gjøre det beste ut av det man har?

Det slår deg ikke at selv om du syns det,så kan de godt være fornøyde med seg selv? Selv om de ikke har din smak i klær,sminke eller whatever,så betyr ikke det at de gir blaffen:p

• Liker 5
Skrevet

Kjenner flere som er mindre heldige med utsende sitt. Ingen gjør noe for å gjøre det bedre heller, kanskje de har gitt opp?

Skrevet

Det slår deg ikke at selv om du syns det,så kan de godt være fornøyde med seg selv? Selv om de ikke har din smak i klær,sminke eller whatever,så betyr ikke det at de gir blaffen:p

Nå mente hun sikkert ikke at de f.eks. skal kle seg slik hun liker, men i noe som gjør det beste ut av kroppsfasongen og er flaterende. Ha velstelt hår osv.

• Liker 1
Skrevet

Nå mente hun sikkert ikke at de f.eks. skal kle seg slik hun liker, men i noe som gjør det beste ut av kroppsfasongen og er flaterende. Ha velstelt hår osv.

Og kanskje de mener at det de har på seg ER flatterende?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...