Labella Skrevet 7. desember 2003 #41 Del Skrevet 7. desember 2003 Hadde det vært lettere for deg å komme om vi møtes litt senere, Merete? Det hadde jo vært kjempekoselig om du også kom da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #42 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, egentlig. Men da blir det generelt litt sent ettersom jeg må kjøre et stykke. Men kan dere ikke bare bestemme den tiden dere allerede har satt da, så kan jeg heller komme etterpå hvis jeg får det til. Jenta legger seg mellom 19.30 og 20.00 så hvis jeg kommer så kommer jeg senest 20.45 tenker jeg. Det hadde jo vært kjempemorsomt å se dere igjen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. desember 2003 #43 Del Skrevet 7. desember 2003 Huff jeg kan ikke den 11.... Fikk det ikke til sist heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. desember 2003 #44 Del Skrevet 7. desember 2003 Huff jeg kan ikke den 11.... Fikk det ikke til sist heller.... Så dumt da Jeg bare foreslo en dag fordi ingen andre kom med noe konkret - er det noen annen dag som passer bedre for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. desember 2003 #45 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja fredag kanskje? Den 12... Eller evt. 15. eller 16... Men det skal vel godt gjøres at det passer for alle.... Er det full pyntings eller? Med kjole og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #46 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg kan ikke den 12. eller 13. Egentlig tror jeg det enkleste er å vente til over nyttår - for alle har så mye julebord og sånt framover nå. Hvertfall jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. desember 2003 #47 Del Skrevet 8. desember 2003 Møter gjerne opp på torsdag, jeg, hvis noen andre også stiller :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. desember 2003 #48 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg stiller også gjerne opp. Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #49 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg kan godt komme på torsdag - men kan ikke være så lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. desember 2003 #50 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja fredag kanskje? Den 12... Eller evt. 15. eller 16... Men det skal vel godt gjøres at det passer for alle.... Er det full pyntings eller? Med kjole og greier? Så ikke dette innlegget før nå jeg :oops: Jeg kan egentlig når som helst bortsett fra onsdag og fredag denne uka. Er ikke så lett å finne en dag som passer for alle... Hva gjør vi da, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. desember 2003 #51 Del Skrevet 8. desember 2003 skal vi vente til etter nyåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 9. desember 2003 #52 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror jeg kan på torsdag allikevel! Skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. desember 2003 #53 Del Skrevet 9. desember 2003 Det ser ut som om det blir treff i januar i stedet. Her er en ny tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå