Labella Skrevet 1. desember 2003 #21 Del Skrevet 1. desember 2003 Med dette tempoet er det kanskje for kort frist for noen :blunke: JOHOOOO!!!! TRØNDERE!!! Vil dere ha juletreff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 1. desember 2003 #22 Del Skrevet 1. desember 2003 Æ vil ha,fredag e bra for mæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. desember 2003 #23 Del Skrevet 2. desember 2003 denne må visst opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. desember 2003 #24 Del Skrevet 3. desember 2003 Opp igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 3. desember 2003 #25 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg jobber til 20:30 på fredag. Kan kanskje komme etterpå? Men neste fredag passer bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #26 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er opptatt nesten hver helg nå før jul. Men kan dere ikke bare sette en dag, så kan jeg se an om jeg kan komme da?? Det hadde jo vært kjempehyggelig å treffe dere igjen da. Hvis ikke må vi møtes på nyåret!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*perfecta* Skrevet 4. desember 2003 #27 Del Skrevet 4. desember 2003 så morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2003 #28 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette høres gøy ut! Men litt skummelt også... Er det mange av dere som har truffet hverandre før? Jeg synes det er kjempegøy å møte nye mennesker, altså. Men det blir liksom litt sånn...skummelt... allikevel... Itj saint, du kommer inn, og så sitter det en gjeng der og flirer og jabber og ser ut som om de har vokst opp sammen, og så føler du deg litt utafor, itj saint..? Bruker det å være mye forfall? Har sett på liknende foraer at en masse folk helt sikkert skal komme, og så dukker det bare opp et par stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. desember 2003 #29 Del Skrevet 4. desember 2003 Det har, såvidt jeg vet, bare vært et trøndelagstreff før. Da kom bluebird, sexysadie, Merete, Drage, Skarv og jeg. Drage og Skarv kjente hverandre fra før, men ellers var det nye fjes for oss alle sammen. Var kjempenervøs på forhånd, men det gikk helt topp! Bare hyggelige jenter, så det var ikke noe å være redd for! Hadde vært veldig hyggelig om enda flere kom på neste treff, og jeg tror ingen behøver å være redd for å føle seg utenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2003 #30 Del Skrevet 4. desember 2003 Hm, okey. Takk for oppmuntringen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2003 #31 Del Skrevet 4. desember 2003 Vi skal ta så godt vare på dæ så.... kor e d vi ska hen da? Samme sted som sist??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. desember 2003 #32 Del Skrevet 4. desember 2003 Drar gjerne på Egon igjen, jeg! Hva sier dere andre? Og når? Så noen hadde problemer med å få det til i helgene, kunne vi tatt det på torsdag f.eks? Eller er det mer stemning for å ta det i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. desember 2003 #33 Del Skrevet 5. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. desember 2003 #34 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor skal vi Når skal vi dit? Hvem kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #35 Del Skrevet 6. desember 2003 Hehe - trøndere ER trege Kanskje vi skal satse på nyårs-treff istedet?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. desember 2003 #36 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg foreslår: Torsdag 11. desember, kl 19 på Egon Noen som vil være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 6. desember 2003 #37 Del Skrevet 6. desember 2003 Næh, tror ikke jeg gidder å treffe dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. desember 2003 #38 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg foreslår: Torsdag 11. desember, kl 19 på Egon Noen som vil være med? Jaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #39 Del Skrevet 6. desember 2003 Åkej - æ kjæm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #40 Del Skrevet 6. desember 2003 Kanskje. Hadde vært veldig hyggelig, men jeg har lyst til å blir med uten barn. Så hvis hun legger seg til rett tid, så kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå