Gjest Gjest Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 For meg finnes det ikke noe deiligere enn å suge, og jeg vet at mange andre jenter og gutter også har det slik. Kan det hende at vi har et g-punk i halsen?
nettvenninnen Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Jeg har det man kan betrakte som sugefetish. Har til og med fått orgasme av å suge... Men tviler på at det eksisterer noe G-punkt i halsen. Er nok mer hjernen som styrer hele greia...G-punkt i halsen høres like rart ut som G-punkt på tunga. 1
Gjest unicorn Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 De som er flink å jodle,eller gurgle m munnskyll,opplever ofte sterke orgasmer. Du gest-gest jeg betviler at du er en av mensa gjengen,eller stiller du slike spørsmål-fordi du rett og slett har vakum i toppen?
Gjest mann Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Pleier du å få orgasme med halsen? Nei? OK.Da har du heller ikke noe g-punkt der.
muesli Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Nokon som nettopp har sett "deep throat" eller..?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. august 2011 #8 Skrevet 27. august 2011 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Ms. Raggsokk, moderator.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå