AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Blodet har forandret farge denne mnd... Jeg har alltid hatt mørkerød farget mensen, men denne mnd er fargen rød/lys rød (men ikke rosa) Er dette normalt, i såfall hva kan det være? Er det et tulleproblem som ikke er verdt å gå til legen med?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Blodet har forandret farge denne mnd... Jeg har alltid hatt mørkerød farget mensen, men denne mnd er fargen rød/lys rød (men ikke rosa) Er dette normalt, i såfall hva kan det være? Er det et tulleproblem som ikke er verdt å gå til legen med? Og jeg blør litt mindre. TS
-Fisken- Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Har du begynt på p-piller eller skiftet merke?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Nei, jeg går på de samme p-pillene som jeg har gjort de siste 5 årene TS
mia83 Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Jeg har opplevd litt forskjellig... En gang spottet jeg i flere dager før mensen kom, for så å begynne å blø veldig. Noe jeg aldri gjør egentlig. Jeg ville sett an en syklus til tror jeg. 1
Gjest Helene Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Blodet har forandret farge denne mnd... Jeg har alltid hatt mørkerød farget mensen, men denne mnd er fargen rød/lys rød (men ikke rosa) Er dette normalt, i såfall hva kan det være? Er det et tulleproblem som ikke er verdt å gå til legen med? Ser det er lenge siden du postet dette innlegget, men har et lite håp fordet. Jeg opplever akkurat det samme nå, og lurer på hva i all verden det kan være. I tillegg hadde jeg på første mens dag forferdelig smerte i hele underlivet, som en krampe eller noe. ikke menstruasjons vondt, mer som luft på en måte. Klarte verken å gjøre det jeg skulle på do, gå, sitte eller noenting. Fant du ut hva det var med deg?
Gjest Isabell Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Hei, ser det er en stund siden det er skrevet her, men håper på svar.. Kjenner meg igjen i en del. Men i går så begynte jeg å blø, ikke som vanlig mens men det var en lyserosa farge. Å ikke like mye som vanlig mens heller, er nesten ingenting, så jeg trengte ikke og bruke ob! men tok i en i natt bare for sikkerhetskyll men var så å si ingenting på den! Og i går hadde jeg veeeeldig vondt nede i magen på sida liksom, var en tur på do for jeg var så kvalm og kastet opp! Noen som har vært borti noe lignende? og i dag har jeg litt vondt nede i livmora trur jeg, men ikke så veldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå