Gå til innhold

Noen har kopiert fra siden min..


Iselilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du trenger en slayer som kan hjelpe deg å slaye ned den msn-siden.

Eventuelt kan du jo ta kontakt med de bak sidene, eller i værste fall med msn. Jeg tviler på at det er lovlig å kopiere slik, men du kan jo kikke på lovdata (åndsverksloven eller noe i den duren kanskje), eller så har vi jo jurist-pedroen her som sikkert har et godt svar til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en historie om kopiering av innhold på websider. Ei jeg kjente hadde laget en bakgrunn på sin webside. Og ei annen jente bestemte seg for å kopiere bildet hennes, uten å spørre. Eieren av bakgrunnen oppdaget det, og ble ganske irritert. Hun sjekket sourcen på den andre websiden, og oppdaget at den andre jenta hadde linket til det originale bildet, i stedet for å kopiere det til seg selv. Hevnen var søt, eieren av grafikken laget en ny bakgrunn, med teksten "Anne stjeler grafikk" eller tilsvarende, kalte det nye bildet det samme som det gamle, og byttet ut sin gamle bakgrunn med noe helt annet. Etter et par dager finn hun en meget sur mail fra "Anne", som syntes at det var dårlig gjort at min bekjente hadde ødelagt siden hennes.

Synes det var en bra hevn. :) Men hvis man kopierer, så er det mye vanskeligere å gjøre noe med det, dessverre.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...