Gå til innhold

til Vibeke


Cassandra

Anbefalte innlegg

*sutre sutre* Det er nå ganske ensomt å ha ham på sykehuset. Sengen er bare sååååå stor plutselig. Han sier stadig at vi ikke hadde trengt en 180 seng.. tihi...

Og så vil jeg bare takke "offentlig" for de fine ordene du skriver til meg når jeg har hatt det sååå vanskelig icon_smile.gif

Du er en av dem som utmerker seg med saklige og velformulerte innlegg. Og det er tydelig at du virkelig ønsker å gi råd, og at du står for dine meninger. Og jeg har enda til gode å lese ett fordømmende innlegg fra deg.

Nå skal jeg sove mutters putters alene i den store store kalde sengen!! Natti natt da icon_smile.gif

And I wont let the bed bugs bite!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Ååååå, Cassandra!

Så skjønn du er!

Tusen takk for skryt. Gode ord som varmer.

Vil sende deg noen ord tilbake jeg har fått fra min snuskis, som han igjen har lånt av Matthew White:

If you are cold at night, let the promise of my love cover you like a warm blanket.

Drøm søtt, go'jenten!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble min samboer operert. Han var ikke særlig pigg og lett når jeg var der nei... Det begynner å verke i meg nå... Savn og lengsel osv. Og i tillegg så har jeg dårlig samvittighet. Enten er jeg ikke nok på sykehuset, eller så er jeg ikke nok hjemme med barna. Og de skal til sin far 17. mai og være borte helt til tirsdag... og så har jeg nesten ikke vært sammen med dem.. De var jo borte forrige helg også.. for da havnet han jo på sykehus... *sukk* Jeg skal være såååå glad når han er frisk som en fisk.. (hvorfor heter det frisk som en fisk...??)... og barna er i rute igjen. Jeg merker på dem at det er ikke så mye som skal til før de er litt i ulage. Brudd på rutiner og sånn...

Og så føler jeg meg så trøtt og uopplagt.... kanskje fordi jeg springer fra den ene til den andre...?? Ikke får jeg gjort det jeg skulle i huset heller, og i dag måtte bilen på verksted, og jeg skulle ha vært på skolen... samt at jeg skulle handlet resten av 17. mai klærne til barna... Blærk!!!!!!! Dagen i morgen blir såååååååååååå travel... Min søster har bursdag, og da får jeg ikke besøkt min kjære på sykehus, så får jeg dårlig samvittighet for det også.....

Var det da noe mer, tro...????? Hm.... skal vi se..... Ja, naboen kikker stygt på meg fordi jeg IKKE har klippet den 1,7 mål store hagen.... plenen altså... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR........

Ellers har jeg det såå fint... icon_lol.gificon_lol.gif

Hvordan har du det...????

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

icon_biggrin.gif

Det er det jeg sier, du er laget av stål!

Du er herved erklært GREPA JENTE!

Ikke ha dårlig samvittighet for alt du ikke rekker, men vær dugelig stolt over alt du faktisk gjør og får til!

...og vær flink til å be om støtte og hjelp. Og husk at av og til er "nei" en hel setning i seg selv...

Jeg?

Har det helt fint! Drømmer om ferie og skulle gjerne strøket neste halvannen måned av kalenderen sånn stress-messig sett. Men det ordner seg, det ordner seg... icon_biggrin.gif

Noen ganger bare gjør man, uten å tenke icon_smile.gif

Sånn får jeg gjort ting..

..og sånn får jeg tid til å sette meg på utekafé'en med en kald pils og bare digge livet, midt mellom alle prøver, rapporter, eksamensforberedelser +++

...med verdens beste samvittighet for alt jeg faktisk har gjort denne dagen.

Ikke glem å ta vare på deg selv, søte venn!

Mange gode klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges da jeg sto opp var det ene badet fullt i vann. Alt vannet fra toalettet har av en eller annen mystisk grunn funnet ut at det heller ville ligge på baderomsgulvet mitt. Kunne det ha skjedd på en verre tid? Ja, helt sikkert, men det er da ille nok når det er pinse og 17. mai og alt. Usj... men jeg skal være glad når livet blir litt mer normalt igjen!!

Jeg sitter og venter på min eks mann, siden min bil er på verksted så skal jeg være med han i butikken slik at jeg får handlet. Han er snill, min eks. Nesten litt for snill. Nesten så snill at jeg tror han ville blitt sååååå glad hvis min nåværende ble boende på sykehuset *ss* Jeg prøver å "venne meg av med" å be ham om hjelp når det er noe, men av en eller annen grunn så føles det veldig naturlig å ta kontakt med ham når det oppstår en situasjon. Ikke bra, eller hva?? For ham, mener jeg. Hvis han har følelser for meg enda, så er det ikke bra.

I morgen kveld tror jeg at jeg har det ganske bra. For det jeg ikke rakk da, vel... det rakk jeg bare ikke. Og da er huset her tomt for mennesker, bare meg igjen.... Og da er det ikke så nøye lenger icon_smile.gif

Jeg får vite om jeg skal ha eksamen den 28. mai. Jeg kan kanskje komme opp i norsk, engelsk og samfunn. Relativt enkle fag, men det er nå rart med det da... Eksamen er en gang eksamen.

Hm.. jeg glemmer meg litt ut her jeg... skriver og skriver og skriver... Skulle kanksje skrevet alt dette i en PM.. *titter stjålent rundt seg for å se om det er noen som nikker*

Det er litt typisk meg... Fingrene bare flyr over tastaturet...*ss* Jeg snakker ofte like mye også... icon_lol.gif Andre får komme til ordet og altså... av og til jaffal icon_lol.gif

Nyt pilsen din du, Vibeke vennen!! Det fortjener du mellom tunge studie dager og eksamens lesing!

Stooooooooooooor12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...