Gjest Varpunen Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hei. Jeg kommer plutselig til å trenge en del oppskrifter uten egg, melk og gluten fremover og håper det er noen snille KGere som kan hjelpe meg med dette. Dagens første spørsmål: Kan jeg koke "vanlig" med kakaopulver, sukker, vaniljesukker og havre/ris/soyamelk. Gjøres dette da på samme måte som når man koker vanlig kakao? Dagens andre spørsmål: Er det noen som har oppskrift på pannekaker uten egg, melk og gluten? Jeg blir veldig glad om noen har noen konkrete oppskrifter, men sånn "slumpeforslagoppskrifter" er bedre enn ingenting
fruenge Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 (endret) WwW.babycake.com søk på protinintoleranse. Foreningen har nok noen oppskrifter på sin håne mesker. Pannekaker lager jeg best med bu hæst pancake mix og egg erstatter. Egg replaser eller noe slik heter det. Lykke til hos oss har noen gått på denne dietten i neste to år. Går så bra Endret 23. august 2011 av fruenge
Sulosi Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Denne siden er super http://unesmat.blogg.no/
Batteri Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 WwW.babycake.com søk på protinintoleranse. Foreningen har nok noen oppskrifter på sin håne mesker. Pannekaker lager jeg best med bu hæst pancake mix og egg erstatter. Egg replaser eller noe slik heter det. Lykke til hos oss har noen gått på denne dietten i neste to år. Går så bra Atte... Hæ?
fruenge Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Atte... Hæ? [/quo Prøver igjen, www.babycakes.com her finnes oppskrifter. Hvis man søker på proteintoleranse, finner du mye. Www.npif.no her er oppskrifter. Grunnen til at jeg nevner dette er at dette er som en diett til en med protein ntoleranse
Batteri Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 WwW.babycake.com søk på protinintoleranse. Foreningen har nok noen oppskrifter på sin håne mesker. Pannekaker lager jeg best med bu hæst pancake mix og egg erstatter. Egg replaser eller noe slik heter det. Lykke til hos oss har noen gått på denne dietten i neste to år. Går så bra Det var dette jeg lurte på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå