Capricorn Skrevet 24. august 2011 #21 Skrevet 24. august 2011 Syns også det høres ut som løpetid. 3000 var sinnsykt dyrt! Har aldri betalt så mye uansett hva som har vært galt.
MissMas Skrevet 24. august 2011 #22 Skrevet 24. august 2011 Jeg vil også tro at det er løpetid. Hvis katten spiser og gjør fra seg som normalt osv, trenger du jo ikke å dra til vet'en midt på natten. Rumpa i været er et symptom på løpetid. Best å få henne kastrert etterhvert =) Regner også med at hun bare er inne for tiden?
mysticmoo Skrevet 24. august 2011 #23 Skrevet 24. august 2011 Syns også det høres ut som løpetid. 3000 var sinnsykt dyrt! Har aldri betalt så mye uansett hva som har vært galt. Ikke om pus hadde blitt påkjørt og trengte akutthjelp heller? Da burde du vel strengt talt ikke ha dyr?? Forsikring er fint når man har hund og katt!
johoo Skrevet 24. august 2011 #24 Skrevet 24. august 2011 Jeg har betalt myyyye i vetrinær regninger. I stavanger koster det vel 2000 for en skjekk om natten eller i helgene. Men det er jo billigere på dagen. Katten din har sikekrt løpetid. DU bør nok sterilisere henne.
Capricorn Skrevet 24. august 2011 #25 Skrevet 24. august 2011 Ikke om pus hadde blitt påkjørt og trengte akutthjelp heller? Da burde du vel strengt talt ikke ha dyr?? Forsikring er fint når man har hund og katt! Syns du skal lese hva jeg faktisk skriver! Jeg skriver at jeg aldri har betalt så mye uansett hva feilen har vært. Ikke at jeg ikke vil betale det. Dessuten har jeg alltid forsikret dyra mine og hadde trukket over alt av kredittkort for å å hjelpe dem om det skulle bli så ille. 1
MissMas Skrevet 24. august 2011 #26 Skrevet 24. august 2011 Syns du skal lese hva jeg faktisk skriver! Jeg skriver at jeg aldri har betalt så mye uansett hva feilen har vært. Ikke at jeg ikke vil betale det. Dessuten har jeg alltid forsikret dyra mine og hadde trukket over alt av kredittkort for å å hjelpe dem om det skulle bli så ille. Hehe, jeg leste feil jeg også først! Viktig å lese flere ganger. Forresten så er forsikring veldig lurt ja! Særlig om man ikke har muligheten til å plutselig punge ut med 25 000 kroner (++) fordi katten fikk et brudd eller noe liknende.
mysticmoo Skrevet 24. august 2011 #27 Skrevet 24. august 2011 Syns du skal lese hva jeg faktisk skriver! Jeg skriver at jeg aldri har betalt så mye uansett hva feilen har vært. Ikke at jeg ikke vil betale det. Dessuten har jeg alltid forsikret dyra mine og hadde trukket over alt av kredittkort for å å hjelpe dem om det skulle bli så ille. Beklager, Capricorn - jeg ser jo det nå At det går ann. Jeg ble litt sjokkert, for jeg har sett for meg deg som et superansvarlig og fornuftig dyremenneske ut ifra tidligere innlegg. Beklager igjen. (gjemmer seg) Samtidig er det faktisk slik at folk ikke er villige til å betale hva det koster å ta dyrene til veterinær. Det er heller ingen hemmelighet at dyr som oftes blir syk med vilje i helga, så det blir dyrest mulig for matmor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå