Gå til innhold

BH i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter ny BH.

Har nettopp kjøpt en på Cubus som egentlig passet bra, men den går litt langt opp til armhulene og ikke så behagelig. Kan jeg bytte denne?

Er dessuten på leting etter andre butikker i Oslo som selger BH'er i størrelser utenfor "normalen".

Bruker 65E/F eller 70E.

Men har funnet ut etterhvert at Balconette BH'er passer best. Mine pupper er litt løse og kan fort komme litt utenfor kanten liksom, og det vises godt om man har t-skjorte på seg.

Hvis jeg har en balconette BH på meg, så kan den passe i str 70DD.

Men har jeg en med "vanlig" form, så må jeg har 70E eller 70F, siden puppene er litt løse på en måte.

Er det bare meg eller?

Ser gjerne etter BH i lav prisklasse, men det er ikke så lett å finne da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Kan man bytte BHer?

Står på kvitteringen at undertøy og badetøy ikke kan byttes, men vet ikke om BH går under det?

Skrevet

BH er undertøy, så du får nok ikke byttet, nei.

Men det er lov å prøve i butikken, så du må selvsagt gjøre det før du kjøper heretter.

Cubus selger ikke størrelser utenfor "normalen", men du kan sjekke ut Change og La Senza. De har både dyre og mindre dyre merker.

Skrevet

BH er undertøy, så du får nok ikke byttet, nei.

Men det er lov å prøve i butikken, så du må selvsagt gjøre det før du kjøper heretter.

Cubus selger ikke størrelser utenfor "normalen", men du kan sjekke ut Change og La Senza. De har både dyre og mindre dyre merker.

Hmm, det var dumt.

Fikk byttet på Cubus, Lindex osv i den byen jeg bodde før.

Skal sjekke ut forslagene.

Skrevet

La Sanza eksisterer ikke i norge lenger gitt. Change derimot er geniale! Bruker selv 65F / 70E

Skrevet

Hmm, det var dumt.

På min lokale Cubus der alle kjenner alle gjør de også unntak, men BH går under undertøy og de har derfor ikke plikt til å la deg bytte. At det går an å spørre fint og kanskje være heldig er en annen sak, men nå er det noen dager siden du kjøpte BHen, og folk er faktisk frekke nok til å bruke ting med lappen på, for så å levere dem inn igjen. Derfor er butikkene forsiktige med å ta tilbake ting som de ikke er pålagt/har lovet å ta tilbake, for de kan fort tape på det.

Skrevet

La Sanza eksisterer ikke i norge lenger gitt. Change derimot er geniale! Bruker selv 65F / 70E

Ah, jeg visste at butikken i Bergen er lagt ned, men siden jeg fikk opp Norway som alternativ på nettsiden til La Senza antok jeg at de fremdeles hadde en butikk i Oslo. Var også noen andre som foreslo La Senza for et par uker siden. Beklager, my bad.

Skrevet

Hmm, det var dumt.

Snakket akkurat med Cubus, og de sier at BHer kan man bytte, det var jo bra :)

Skrevet

Ah, jeg visste at butikken i Bergen er lagt ned, men siden jeg fikk opp Norway som alternativ på nettsiden til La Senza antok jeg at de fremdeles hadde en butikk i Oslo. Var også noen andre som foreslo La Senza for et par uker siden. Beklager, my bad.

Ok. Men Change har de i allefall i Oslo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...