AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hvorfor ser Gaddafi så rar ut? Ser skikkelig skadet og operert ut. Googlet bilder fra han var yngre, og da så han jo normal ut?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Kanskje han har tatt stygghetsopreasjoner? 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Kanskje han har tatt stygghetsopreasjoner? Hahahaa,ser nesten sånn ut
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Fordi han er operert. Han var redd for at landets unge menn skulle miste respekten for ham om han så ut som en gammel gubbe, så han har hatt flere plastiske operasjoner. 1
Gjest Qazafi Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Han har vel fått noen gode råd av sine gode venn Berlusca.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Fordi han er operert. Han var redd for at landets unge menn skulle miste respekten for ham om han så ut som en gammel gubbe, så han har hatt flere plastiske operasjoner. Hehe, ok. Da har jeg fått bekreftet det.
Gjest Cosette Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Jeg har lagt merke til at han har et usedvanlig firkantet hode. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Litt av et sex-symbol..HAHA Som ung vil jeg tro han var det.
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Litt av et sex-symbol..HAHA Skremmende nok så var han det en gang i tiden.
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Han var flott som ung, men mistet det hurtig.
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Han var flott som ung, men mistet det hurtig. Hehe, huttemegtuuu, jeg kjenner jeg blir litt uvel bare ved tanken! Nå er jo jeg svak for libyske menn, men jeg må si at jeg foretrekker dagens unge opprørere fremfor en ung Gaddafi. Den ene sønnen hans er forresten som snytt ut av nesa på sin far, Khamis Gaddafi ser ut som en ung Gaddafi. Han er ikke akkurat noe jeg ville ha hengt på juletreet.. Han på bildet her derimot..
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 Jeg er ikke svak for libyiske menn overhodet.
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg er ikke svak for libyiske menn overhodet. Det er helt greit. Men back to topic, her er et bilde av Gaddafi som ung: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/03/25/article-0-0B55BB7D00000578-718_306x423.jpg Jeg googlet og det ser ut til at han har fått fett fra magen sprøytet inn i ansiktet. At han ser rar ut i dag er fordi det er et inngrep som "gåt ut på dato" etter ca 5 år, slik at man må gjøre det på nytt. Det har han ikke gjort og resultatet er saggy, rynkete og pløsete hud. Sånn: http://2.bp.blogspot.com/-0KSNZmW4tuw/TbwHGlUotAI/AAAAAAAAHr4/wjrm90uSuj0/s320/Col.GaddafiPlasticSurgery.jpg Endret 23. august 2011 av Vampen
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 23. august 2011 #15 Skrevet 23. august 2011 Sikert mange som kommer til å le av meg nå, men jeg syns han er ditsexy.. spesielt når han har på seg hatt og solbriller.. *sikle*
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2011 #16 Skrevet 23. august 2011 Hehe, huttemegtuuu, jeg kjenner jeg blir litt uvel bare ved tanken! Nå er jo jeg svak for libyske menn, men jeg må si at jeg foretrekker dagens unge opprørere fremfor en ung Gaddafi. Den ene sønnen hans er forresten som snytt ut av nesa på sin far, Khamis Gaddafi ser ut som en ung Gaddafi. Han er ikke akkurat noe jeg ville ha hengt på juletreet.. Han på bildet her derimot.. Blir ikke mo i knærne av en mann som bærer på en haug med dødelig ammunisjon må jeg si...Får liskom litt andre assosiasjoner og bilder i hodet da enn romantikk..Uansett hvilken side de slåss på... Si meg Vampen, er du ikke litt kinky?
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #17 Skrevet 23. august 2011 Blir ikke mo i knærne av en mann som bærer på en haug med dødelig ammunisjon må jeg si...Får liskom litt andre assosiasjoner og bilder i hodet da enn romantikk..Uansett hvilken side de slåss på... Si meg Vampen, er du ikke litt kinky? Beklager å måtte skuffe deg, men det var i grunn ikke ammoen jeg fant attraktiv. Ammoen er med fordi det i disse dager er særdeles vanskelig å finne bilder av libyske menn uten ammo eller våpen, tatt i betraktning at de fleste bildene av dem som finnes ute på nett er tatt fra og med februar 2011. Jeg kunne selvfølgelig klistret inn et bilde av min egen libyer, han er ammofri, men jeg tviler på at han hadde satt pris på det.
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #18 Skrevet 23. august 2011 Sikert mange som kommer til å le av meg nå, men jeg syns han er ditsexy.. spesielt når han har på seg hatt og solbriller.. *sikle* Sånn her mener du? Jeg tror ikke det er jeg som er den kinky i denne tråden nei!
Gjest Vampen Skrevet 23. august 2011 #20 Skrevet 23. august 2011 (endret) Forresten, Far: http://2.bp.blogspot.com/-oGin-ivHxik/TaHxPHRtNHI/AAAAAAAABdw/sQUzwZlRKYU/s1600/gaddafi.jpg Sønn: http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/8/5/1312538843927/Muammar-Gaddafis-son-Kham-005.jpg Så om noen skulle ha en hotspot for en ung Gaddafi og/eller soon to be arbeidsledige diktatorer, så er det fortsatt håp! Edit: IMG-tags fjernet. Iah, mod Endret 24. august 2011 av Iah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå