AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #21 Skrevet 4. september 2011 Jeg har selv brukt White Crest og er veldig fornøyd håper du også blir det! Hvordan gjør man det..? Har aldri prøvd, og så er jeg veldig dårlig i engelsk.
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #22 Skrevet 4. september 2011 Hva mener du? Å bestille dem eller å bruke dem?
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #24 Skrevet 4. september 2011 Veldig enkelt! Den korte setter du på tennene nede, de lande på tennene oppe. Så må du vente den tiden det står på pakken. Puss tennen før du gjør det. Ta dem av og skyll munnen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #25 Skrevet 4. september 2011 Veldig enkelt! Den korte setter du på tennene nede, de lande på tennene oppe. Så må du vente den tiden det står på pakken. Puss tennen før du gjør det. Ta dem av og skyll munnen. Korte og lange hva for noe?
Gjest Student_21 Skrevet 4. september 2011 #26 Skrevet 4. september 2011 Hei igjen - jeg som nevnte tannbleikesett fra ebay, hvorpå du spurte om link, som jeg ikke har sett før nå Ser du har fått linker fra andre her, men dette er ikke den typen jeg har brukt, men det kan selvfølgelig fungere like greit for alt det jeg vet. Skal se om jeg finner link i løpet av helga, men du finner det garantert selv om du søker litt inne på ebay. Hos mange tannleger i norge får du kjøpe skinner som er tilpasset/støpt etter dine tenner, slik at skinnene passer perfekt til din munn. Disse plastlignende formene fyller man blekemiddelet i, og setter inn i munnen, både oppe og nede. Her koster slike skinner som nevnt tidligere rundt 2000,- kr så vidt jeg vet. Skinnene jeg kjøpte fra ebay er i utgangspunket bare 2 plastformer som skal dyppes nedi varmt vann før du trykker dem rundt tennene oppe og nede, slik formes de etter dine tenner slik dem man får hos tannleger i norge også gjør. Greia er vel at blekemiddelet skal dekke tennene skikkelig, og ikke komme i fri kontakt med luft også muligens? Er ikke helt sikker, men med skinner kommer blekemiddelet i tett kontakt med alle flatene på tennene, og da er det ikke særlig fare for at du svelger noe eller at tannkjøtt/tunge trenger å være i kontakt med middelet. Blekemiddelet er akkurat det samme som norske tannleger selger, husker ikke navnet akkurat nå, men har sjekket innholdet i middelet fra tannlege og det fra ebay, forskjellen er bare at på ebay kan man kjøpe middelet med flere styrkegrader, slik at man kan sitte med blekeskinnene i munnen i 30 minutter, istedet for å ligge med dem over natta slik jeg fikk beskjed om å gjøre med det svake middelet som selges her. Så lenge man sitter med skinnene i kortere tid når man bruker et sterkt blekemiddel, er det ikke verre enn å ligge over natten med svakt blekemiddel i skinnene. Min tannlege har ihvertfall sagt at bleking ikke er skadelig for tennene, men at man bør unngå dette hvis man har hull som ikke er fikset, da blekemiddelet kan nå inn til nerven og forårsake smerter gjennom et evt. hull. Men dette merkes jo fort, så da er det jo bare å ta ut skinnene og skylle munnen, for det skal ikke gjøre vondt i tenner mens bleikinga pågår. Det som kan være ubehagelig og svi, er om middelet kommer på tannkjøtt og tunge, da et bleikemiddel nødvendigvis må ha en viss styrke for å kunne fungere. Dermed synes jeg at skinner er det beste alternativet til hjemmebleiking Takker for svar Hadde vært flott om jeg fikk link til blekemiddelet hvis du finner det! Tannpleieren nevnte også at skinner er best til tannbleiking og det kostet visst noen tusenlapper. Så hvis man har små hull og bruker blekemiddel kan det forårsake smerter slik at man må borre hullet, eller tar jeg helt feil nå? Fortennene mine er veldig lyse, men det er noen andre, litt mindre synlige tenner som har en litt mer gulere farge, også har jeg fått litt skader på emaljen - og da er visst bleking det eneste som får disse flekkene til å bli mindre synlige..
Gjest student_21 Skrevet 4. september 2011 #27 Skrevet 4. september 2011 Jeg har selv brukt White Crest og er veldig fornøyd håper du også blir det! Håper jeg også blir fornøyd Hvor lenge må jeg bruke dette middelet før jeg får se resultatene?
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #28 Skrevet 4. september 2011 Korte og lange hva for noe? Stripsene, den lange oppe og den korte nede.
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #29 Skrevet 4. september 2011 Håper jeg også blir fornøyd Hvor lenge må jeg bruke dette middelet før jeg får se resultatene? Jeg kjøpte 3D stk, og så forskjelle etter 3 behandlinger. Nå er eg ferdig og har hvertfall fått dem 2 toner lysere.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #30 Skrevet 4. september 2011 hvor mye betalte du for poleringa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå