Gjest Mari Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hei,trenger noen råd. Kjæresten har vært i et forhold i 8år med en annen. Ingen barn eller noe sånt. Han er nå 27. Har sagt at han sliter med å komme over eksen, jeg syntes derfor at det er ubehagelig at han stalker henne på facebook. <Har sagt at han ikke skal gjøre dette siden det gjør meg sjalu. Lovet dette, men sa at det at han tittet på facebook ikke betydde så mye. Dette er 3 uker siden, sjekket loggen hans nå. Han hadde vært inne på profilen hennes igjen. Er han over henne eller sliter han enda med det? Hvordan får jeg han til å stoppe, det gjør meg sjalu
KaDust Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Han har jo selv sagt at han sliter med å komme over eksen (du skrev det jo). Det jeg ikke skjønner er hvorfor han gikk inn i et nytt forhold om han ikke er over eksen, og hvorfor du inngikk et forhold med en du visste ikke var over eksen. Men det er nå meg. Om han ikke slutter selvom du ba han om det, er det vel ikke stort mer å gjøre.
Knitcat Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg fatter ikke hva du gjør med ham når han ikke er over eksen. Er du virkelig fornøyd med å bare være #2? Ta en pause og be ham finne ut hva han egentlig vil, så du ikke bruker en masse år på en som hellere ville ha en annen. Er det deg han vil ha, må det jo være en enkel sak for ham å kutte ut den andre. 1
Alvina Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Han er ikke over eksen, det samme som å si på en pen måte at han ikke er klar for et nytt forhold og at du ikke kan vente deg noe.
H3idi Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Hvorfor er du sammen med en som ikke har kommet over eksen sin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå