Gjest Solmåne Skrevet 16. september 2011 #41 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg kjøpte iallefall noen som bare skal brukes 2 timer en gang. Er en pakke på 4 sett, så du får bare ta behandling hver 3 måned stod det på den. Det ble forskjell da! Ikke sånn drastisk, men man ser at det ble litt hvitere smil. men tror jeg vil prøve de andre også der man bruker litt stripsene om kvelden over en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #42 Del Skrevet 17. september 2011 Hvis de er like lange, spiller det ingen rolle. Hvis en er lenger enn den andre, skal den øverst. Ha dem på i 30 min 1 gang for dagen. Puss tennene før du tar dem på Du finne mer info her Det er faktisk best å ikke pusse tennene rett før, da er tenner og tannkjøtt ekstra sensitive så man må la dem "hvile" for å unngå irritasjon og ising etc. Vent et par timer etter tannpussen. Jeg elsker Crest whitestrips, har brukt dem i alle år. Det er så enkelt og kjapt gjort, man trenger ikke styre med utstyr, man bare klistrer dem på og har dem der imens man dusjer og sminker seg. Easy peasy. Og så blir tennene gradvis og merkbart hvitere Kan få litt sensitive tenner med ising og slikt da, anbefaler å bytte ut tannkremen din med Sensodyne e.l. når du driver med Crest. Det fungerer faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 21. september 2011 #43 Del Skrevet 21. september 2011 Hei dere! Pga manglende bruksanvisning da jeg mottok Crest White Strips Classic fra ebay, så må jeg spørre her. Har sett på hjemmesiden det ble linket til tidligere i denne tråden, men fant ikke noe om mitt produkt det. Har brukt det i 7 dager nå og hatt det på i 20 minutter. De siste 3 dagene hadde jeg 1 timer som noen skrev her at de brukte. Men jeg kan egentlig ikke se noen særlig forandring.. Mulig jeg skulle brukt 60 min hver dag og ikke 20 min? Men lurer på om jeg kan fortsette å bruke de? Kjøpte to pakker, så har nok til 7 dager til.. Eller ta en pause og gjøre det på nytt senere? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 21. september 2011 #44 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg brukte Classic ca 40 min hver dag i 10 dager og så kjempeforskjell, så rart at du ikke merker noe forskjell.. Men kanskje du bare ikke ser det selv? Spør noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 21. september 2011 #45 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg brukte Classic ca 40 min hver dag i 10 dager og så kjempeforskjell, så rart at du ikke merker noe forskjell.. Men kanskje du bare ikke ser det selv? Spør noen andre Ok. Da prøver jeg et par-tre dager til. Mulig det er litt forskjell, men ikke så mye. Men skal prøve noen dager til Takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #46 Del Skrevet 21. september 2011 Det er like sikkert å kjøpe på Ebay som på qxl, hvis man kjøper av en sikker selger. Jeg fikk mine på 1 uke. Om man ikke får dem etc. kan det bli mye styr å få det ordnet fra USA. I tillegg kommer tollen om det blir over 200 kr! Jeg holder meg til Finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora351 Skrevet 17. juli 2016 #47 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Sett for tannbleking - https://no.iherb.com Eneste som har fungert for meg så effektiv. Endret 17. september 2020 av Tora351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå