Gå til innhold

Crest white strips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve ut disse, men er litt usikker..

Er det noen her som har prøvd de?

Noen som kan hjelpe meg med hvilken type jeg skal kjøpe? Det er så mange forskjellige, men forskjellig antall og virkningstid at jeg skjønner ingen ting?

Og så en siste ting jeg håper å kankjse få svar på her inne.. Jeg har brukket av litt av en av tennene mine, men den er bygd opp igjen med en slags gel/pulverblanding eller lignende... Noen som vet om det er fare for at den falske delen av tanna detter av om jeg bruker dette produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også forvirret når det gjelder de forskjellige typene så her må jeg følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea 5

Jeg skal hente mine white strips i dag, kan komme tilbake til deg om hvordan det fungerer. Jeg har også satt på plastikk på deler av hjørnetennene mine, så jeg kan si ifra hvis det blir et problem med den falske delen av tennene mine :) Jeg har bleket tennene mine med mye forskjellig og jeg har aldri hatt et problem med det før så jeg tror det kommer til å gå fint. Jeg skal snart skifte ut den plastiken uansett, så jeg sier ifra til deg hvis de detter av med white strips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå brukt White Crest 3D, som er det beste i 1 1/5 uke. Er veldig fornøyd, opplever litt ising, men det går fort over. Jeg kjøpte mine på ebay og betalte 34,99 doller for dem, pluss 15 dollar i porto. Dette var 40 strips, 20 oppe og 20 nede. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå brukt White Crest 3D, som er det beste i 1 1/5 uke. Er veldig fornøyd, opplever litt ising, men det går fort over. Jeg kjøpte mine på ebay og betalte 34,99 doller for dem, pluss 15 dollar i porto. Dette var 40 strips, 20 oppe og 20 nede. Anbefales!

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.ebay.com/itm/CREST-WHITESTRIPS-2-HOUR-EXPRESS-ADVANCED-3D-WHITE-/170680638098?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27bd5bda92

Denne skal du bare ha på i 2 timer.....Det er mange forskjellige typer, men søk på 3D, da får dere de beste.

Jeg lot meg friste og kjøpte denne du linket til! :gjeiper:

Jeg har halva fortanna i porselen, så jeg lurer på hvordan det går. Skal uansett bytte den ut snart- for den passer ikke med fargen på resten av tennene + at den er skjev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porselenet vil ikke blekes, så du vil få en fargeforskjell, men hvis du skal bytte den likevel, så spiller det ingen rolle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porselenet vil ikke blekes, så du vil få en fargeforskjell, men hvis du skal bytte den likevel, så spiller det ingen rolle :)

Jeg vet det, er egentlig derfor jeg aldri har bleket tennene. Men er ganske synlig uansett! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Da er det bestilt på ebay! Gleder meg til pakken kommer i posten og jeg kan prøve det ut. Bestilte den som Sophie-Ann anbefalte :)

Kommer tilbake med hvordan det funket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg på med de jeg kjøpte! :) Det smaker vondt og jeg føler det skummer over i munnen min! :fnise:

Veldig spent på resulatet- 1 time igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst ikke det ble noen forskjell jeg...! :sjenert:

Kanskje en halv nyanse hvitere? Får glise bredt når samboer kommer hjem, kanskje han ser det bedre! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Lurer også på dette med Crest White Strips!

Hvilken av typene skal man velge og hvor stor pakke trenger man?

Aldri bleket tennene mine før, men tenkte å prøve bare for å få de litt hvitere.

Men er det farlig for tennene å bruke Crest Whitestrips?

Kommer ikke til å bruke det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anbefaler å kjøpe på finn, qxl etc. Det tar 2-4 uker før man har dem fra USA..

Man er sikrere om man kjøper i Norge. Jeg har opplevd så mye tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Har aldri bestilt fra ebay før, men kan jeg bestille de her f.eks.? http://www.ebay.com/itm/Crest-Classic-White-Strips-Teeth-Whitening-WhiteStrips-/320700970245?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aab447505#ht_6646wt_1139

Selgeren har fått 99.5 % positive feedback.

Og så var det visst gratis frakt.

Hvis jeg bestiller 2 pakker, blir det 40 strips. Altså nok til 20 behandlinger for både oppe og nede.

Vet ikke helt hvor mye jeg trenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper disse er de som kom først, har inntrykk av at 3D er de beste. Men det skader jo ikke å prøve dem! De koster jo ingenting. Syns du skal kjøpe to pakker, jeg har brukt mine i 14 dager. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...