Sophie-Ann Skrevet 3. september 2011 #21 Del Skrevet 3. september 2011 Anbefaler å kjøpe på finn, qxl etc. Det tar 2-4 uker før man har dem fra USA.. Man er sikrere om man kjøper i Norge. Jeg har opplevd så mye tull. Det er like sikkert å kjøpe på Ebay som på qxl, hvis man kjøper av en sikker selger. Jeg fikk mine på 1 uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 3. september 2011 #22 Del Skrevet 3. september 2011 Det er like sikkert å kjøpe på Ebay som på qxl, hvis man kjøper av en sikker selger. Jeg fikk mine på 1 uke. Bra å høre Har bestilt nettopp, men fant ut etterpå at man bør bruke PayPal :s det gjorde ikke jeg!! Har jeg gjort noe veldig dumt? Men virket jo som en seriøs selger da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 3. september 2011 #23 Del Skrevet 3. september 2011 Ene vertsbror og vertsmor i USA brukte de der hele tiden, så tror de er ganske bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #24 Del Skrevet 4. september 2011 Bra å høre Har bestilt nettopp, men fant ut etterpå at man bør bruke PayPal :s det gjorde ikke jeg!! Har jeg gjort noe veldig dumt? Men virket jo som en seriøs selger da. Man bør alltid bruke paypal, bare for å være helt sikker. Hvordan betalte du? Og har selgeren 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 4. september 2011 #25 Del Skrevet 4. september 2011 Selgeren hadde litt over 99% tror jeg og hadde solgt over 10 000 produkter. det stod noe om pay pal, men var ikke innlogget på selve pay pal. Kom opp betalings greier på selve ebay.com så jeg betalte liksom inne på ebay. Skrev inn kortnr, utløpsdato og de tre siste sifrene på baksiden av kortet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #26 Del Skrevet 4. september 2011 Det går sikkert greit, men jeg haddebrukt paypal neste gang. Du trenger ikke være pålogget på paypal når du handler, du blir overført til kontoen din når du skal betale, hvis du har knyttet kortet ditt opp mot kontoen. Hvis ikke, må du overføre via paypal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 4. september 2011 #27 Del Skrevet 4. september 2011 Det går sikkert greit, men jeg haddebrukt paypal neste gang. Du trenger ikke være pålogget på paypal når du handler, du blir overført til kontoen din når du skal betale, hvis du har knyttet kortet ditt opp mot kontoen. Hvis ikke, må du overføre via paypal. Håper det går bra. Skal bruke Paypal heretter. Var bare ikke klar over det første gangen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 4. september 2011 #28 Del Skrevet 4. september 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea 5 Skrevet 5. september 2011 #29 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg brukte 3D Crest white strips og de funket kjempebra :D Jeg betalte heller ikke via paypal, og det gikk fint Jeg har også sånn plastikk på tennene og det er ikke stor forskjell.. men det kommer kanksje litt an på hvilke farge du har på plastikken da. Jeg har den hviteste fargen de hadde hos tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 5. september 2011 #30 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg brukte 3D Crest white strips og de funket kjempebra :D Jeg betalte heller ikke via paypal, og det gikk fint Jeg har også sånn plastikk på tennene og det er ikke stor forskjell.. men det kommer kanksje litt an på hvilke farge du har på plastikken da. Jeg har den hviteste fargen de hadde hos tannlegen Hvor lang tid tok det før pakken kom i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 5. september 2011 #31 Del Skrevet 5. september 2011 En uke, mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea 5 Skrevet 5. september 2011 #32 Del Skrevet 5. september 2011 Hvor lang tid tok det før pakken kom i posten? 5 dager hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 13. september 2011 #33 Del Skrevet 13. september 2011 Nå har jeg mottatt mine crest white strips CLASSIC. Men hvor lenge skal man egentlig ha de på hver gang? Og i hvor lang tid? Står ikke noe om det. Bare hvordan man skal sette de på liksom.. Har disse her: http://pics.qxlstatic.no/20_643821840_450/tannpleie/10-stk-crest-whitestrips-classic.jpg Var ikke med noen informasjon eller eske liksom. Og er det noe spesielt man må gjøre før man tar de på? Pusse tennene kanskje? Og må man vente med å spise og sånn etterpå eller? Blir veldig glad for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #34 Del Skrevet 13. september 2011 Hvilken side skal væe foran og hvilken sskal være bak? Og hvem skal være oppe og hvem ska være nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 13. september 2011 #35 Del Skrevet 13. september 2011 Hvilken side skal væe foran og hvilken sskal være bak? Og hvem skal være oppe og hvem ska være nede? har skjønt det sånn at den lange skal være oppe. Gelésiden skal være mot tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #36 Del Skrevet 13. september 2011 Okei takk. Syns bare det er gele på begeg sider nemlig. hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 13. september 2011 #37 Del Skrevet 13. september 2011 Hvis de er like lange, spiller det ingen rolle. Hvis en er lenger enn den andre, skal den øverst. Ha dem på i 30 min 1 gang for dagen. Puss tennene før du tar dem på Du finne mer info her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 13. september 2011 #38 Del Skrevet 13. september 2011 Hvis de er like lange, spiller det ingen rolle. Hvis en er lenger enn den andre, skal den øverst. Ha dem på i 30 min 1 gang for dagen. Puss tennene før du tar dem på Du finne mer info her Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 16. september 2011 #39 Del Skrevet 16. september 2011 åhr! Jeg glemte meg helt. Trodde jeg kjøpte den Sophie-Ann anbefalte, men kjøpte den hun linket til. Den som tar to timer. Har de på meg nå, så vi får se om de er bra eller ikke. Hvis de ikke funker så kjøper jeg den pakken Sophie-ann mener med 20 oppe og 20 nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 16. september 2011 #40 Del Skrevet 16. september 2011 Hmm, her står det at Crest White Strips Classic skal brukes 2 x om dagen og i 30 min hver gang: http://www.crestwhitestripsreview.com/crest-whitestrips-classic/ Stemmer dette? Jeg bruker mine i 20 min én gang om dagen, som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå