Gjest Reddhare Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Har endt et tjue års langt forhold med miserabel sex de siste årene. Havnet så i klørne på en skikkelig kvinnebedårer og hadde fantastisk sex med ham og lovte meg sjøl - ALDRI MER DÅRLIG SEX! Men dessverre er det blitt INGEN sex etter det. Jeg falt for ham, men vet at han er ingenting å samle på. Jeg grøsser ved tanken på å gå ut og sjekke meg opp en fyr for sengekos. Jeg er bare ikke sånn, men jeg savner sex forferdelig. Hvordan venner man seg til å ha pulevenner? Hvordan ha sex med noen man ikke er forelska i? Jeg er grønn på området og trenger gode råd. Anyone?
trulse Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 tja..godt spørsmål..har vært borti det der selv...men jeg orker ikke det mer...har man skikkelig bra sex med en kar,å møtes ganske ofte,så begynner man å like han,å da er det i gang...til slutt vil du ikke bare være en "pulevenn"...jeg endte bare opp med å føle meg brukt..men er du ute etter bare litt nå å da,så ta heller en tur ut på byen bare...finner sikkert nok der..
Gjest Neptun Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Har endt et tjue års langt forhold med miserabel sex de siste årene. Havnet så i klørne på en skikkelig kvinnebedårer og hadde fantastisk sex med ham og lovte meg sjøl - ALDRI MER DÅRLIG SEX! Men dessverre er det blitt INGEN sex etter det. Jeg falt for ham, men vet at han er ingenting å samle på. Jeg grøsser ved tanken på å gå ut og sjekke meg opp en fyr for sengekos. Jeg er bare ikke sånn, men jeg savner sex forferdelig. Hvordan venner man seg til å ha pulevenner? Hvordan ha sex med noen man ikke er forelska i? Jeg er grønn på området og trenger gode råd. Anyone? Har bare ett råd å gi deg, kutt ut det greiene der! Venner er venner og man puler ikke vennene sine (uansett hvor utbredt det nå enn er blant dagens unge). Kjøp deg noe leketøy og ri av stormen når det blir for intenst, men prøv å avstå fra ons og disse såkalte pulevennene, de gir deg bare psykiske forstyrrelser og dårlig samvittighet. Sex er ikke sååå viktig at du ikke klarer å leve med solosex en periode til du finner deg en ny, ordentlig kjæreste. 3
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Har bare ett råd å gi deg, kutt ut det greiene der! Venner er venner og man puler ikke vennene sine (uansett hvor utbredt det nå enn er blant dagens unge). Kjøp deg noe leketøy og ri av stormen når det blir for intenst, men prøv å avstå fra ons og disse såkalte pulevennene, de gir deg bare psykiske forstyrrelser og dårlig samvittighet. Sex er ikke sååå viktig at du ikke klarer å leve med solosex en periode til du finner deg en ny, ordentlig kjæreste. Jeg er veldig enig med Neptun.
Gjest Katten. Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Etter så lang tid med sex forbundet til kun ett menneske samt følelser, har du startet i en heftig motbakke om du vil "lære" deg følelsesløs sex. Den eneste måten, jeg vet om, er egentlig å bare hoppe i det. Knull! Du får ha lykke til uansett hva du velger
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Er du så god i senga da? Kanskje det var derfor den kvinnebedåreren ikke ville ha deg, fordi du er like dårlig som det du sier mannen din var.
Gjest TS Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Er du så god i senga da? Kanskje det var derfor den kvinnebedåreren ikke ville ha deg, fordi du er like dårlig som det du sier mannen din var. Ehhhh, er ikke du litt usaklig nå? Hvem har sagt at kvinnebedåreren ikke vil ha meg? Problemet er at han VIL ha meg, i tillegg til alle andre kvinner han ser. Fyren er deilig i senga, men bor dessverre altfor langt unna til å treffes mer enn to ganger i året, så derfor kan jeg ikke regne med ham. Prøv nå heller å svare på spørsmålet mitt istedet for å vri ut av deg eder og galde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå