AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg er medium Lady Gaga fan, og elsker mange av låtene hennes. F.eks Speechless, So Happy I could die, Monster, Bad romance, Dance in the Dark osv osv. Men det siste albumet er bare mas. Grand Prix-følelse på halvparten av sangene. Syns hun har så mange bra sanger fra før, og forventet meg noe mer. Hørte gjennom alle nå, og de fleste var så kjedelige og masete at jeg ikke orket høre ferdig. Judas og Born this way er bra (og delvis Edge of glory), ellers likte jeg ingen. Hvilke sanger er dine favoritter? Liker du Born this way-albumet?
vinterspeil Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Ja, jeg liker albumet. Bloddy Mary er favoritten.
Jodi Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Samme her. Syns hun hadde så mange bra hit'er med forrige album, at jeg kjøpte nye på cd. Ble skuffet jeg og, det var vel bare 2 låter jeg likte i tillegg til Born this way.. Den tyske sangen og den som har sakte rytme (har ikke engang biti meg fast i tittelen..).
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Synes det er bra. Liker spesielt "You and I"
smalls Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Jeg synes hennes første album (Fame) var det beste. Helt klart, men dette albumet var sånn midt på treet. Jeg liker you and i og Judas veldig godt. Born this way har jeg aldri likt. Egde of glory likte jeg de første gangene jeg hørte sangen, men den blir spilt på the voice hele tiden, så ble fort lei av sangen. Også må jeg si at Speechless er en helt nydelig sang
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Jeg er enig med TS ang. Grand-prix-følelsen av andre albumet. Første albumet likte jeg veldig, veldig godt, og det spilles jevnlig. Born this way har jeg ikke kjøpt og kommer nok heller ikke til å kjøpe. Har blitt lei av å høre låtene på radio, og tanken på å skulle sette på albumet selv, gjør meg dårlig.
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Men Lady Gaga er jo litt Grand Prix da. Hele dama er jo selve definisjonen på Grand Prix og er tidenes største homseikon!
Lillemeg25 Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Det første albumet var bare helt konge! Elsker alle sangene. Dette albumet, nja helt okey egentlig. Men litt OT; men jeg så på VMS igår på MTV. Hvorfor var lady gaga kledd ut som en mann? Hun sang jo You and I utkledd som en mann (det var jo forsåvidt greit) men hun var jo kledd ut som en mann resten av kvelden å. Skjønnte ikke helt det jeg. Så hun noe om at Gaga er ikke her. Hmmm.
Gjest Linda sofie Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Lady gaga Jeg synes albumet var bra jeg
LadyStarlight Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Det første albumet var bare helt konge! Elsker alle sangene. Dette albumet, nja helt okey egentlig. Men litt OT; men jeg så på VMS igår på MTV. Hvorfor var lady gaga kledd ut som en mann? Hun sang jo You and I utkledd som en mann (det var jo forsåvidt greit) men hun var jo kledd ut som en mann resten av kvelden å. Skjønnte ikke helt det jeg. Så hun noe om at Gaga er ikke her. Hmmm. Hehe, hun har "brått" fått seg et alter ego. Tror hun kaller han for Joe Calderone eller noe. Synes albumet er helt greit, er noen sanger som godt kunne vært byttet ut. Var vel egentlig mer fornøyd med de andre, men er jo endel catchy sanger da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå