Gå til innhold

Student og smartpen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kommet inn på drømmestudiet til høsten, og vurderer sterkt å investere i en smartpen. Synes den virker helt genial! Har noen av dere prøvd den, og er den verdt pengene synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kommet inn på drømmestudiet til høsten, og vurderer sterkt å investere i en smartpen. Synes den virker helt genial! Har noen av dere prøvd den, og er den verdt pengene synes du?

Ts her.. Glemte forresten å legge ved linken.. Sorry:(

Link til Smartpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har du masse penger til overs, så hvorfor ikke? Selv ville ikke denne kommet særlig høyt opp på prioriteringslista - spesielt ikke hvis jeg var student.

Sikkert veldig lurt å ha muligheten til å høre forelesninger om igjen etc, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle fått tid til det da jeg var student, hadde mer enn nok med å komme gjennom pensum én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste overskriften, og ble veldig nysgjerrig på hvordan en smartpen person ser ut :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en c-pen fra clas ohlson. Det er en scannepenn som scanner inn tekst til pcen så man "slipper" å notere for hånd. Den kostet meg vel 700 kr. Synes selv den er genial! Smartpenn er jo litt ulikt, men også dyrere, så du får finne ut hva du har behov for :) C-pen er i alle fall min beste venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste overskriften, og ble veldig nysgjerrig på hvordan en smartpen person ser ut :fnise:

Samme her, jeg var til og med beredt til å dele mine egne erfaringer som smartpen student. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som noe som kunne passet veldig bra i forelesninger. Har ikke prøvd det dog, men skulle gjerne hatt noe som kunne scane håndskrift over til PC. Har nok av ting som kunne trengt å bli satt inn på harddisk, for å si det sånn. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har SÅ lyst på en sånn en! Håper det kommer noen med erfaring og svarer i denne tråden. Hvis ikke skal jeg kjøpe, teste, og gi tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk til dere som har svart seriøst; sirups, HopelessFear, lillemia og Anonym Bruker med c-pen fra Clas Ohlson :)

Og, ja, sirups; jeg har også veldig lyst på en sånn ;) Første gang jeg leste om den var i bloggen til Aylar faktisk. Hun skrøt veeeldig av den. Og nå når jeg kom inn på et deltidsstudium over to år som innebærer mye reising frem og tilbake, tenkte jeg at dette kunne være supert å investere i siden jeg vil få mye egenstudie og nettbasert studie.

Jeg legger ved linken til blogginnlegget hennes, til dere som faktisk er interessert :)

Aylar Lie om Smartpenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...