Gjest helene Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Ja, enkelt og greit, hvilken sexopplevelse rangerer du øverst når du kan velge mellom alle dine sexopplevelser?!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 De tre gangene jeg har hatt sex med den ene kollegaen min. Den første gangen er det spesielt en episode jeg husker, jeg satt oppå ham mens han lå og så løftet han oss begge opp. Helt sykt deilig.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Den gangen jeg ble med kjæresten på nattjobb, siden vi hadde litt god tid enda det opp med sex i framsetet på bilen (veldig klønete, lite plass). Når jeg var ferdig hoppa vi ut av bilen og han tok meg bakfra på en liten stoppeplass og spruta meg på rumpa. Kom bil forbi 1-2 minutter etter at vi var ferdige. En annen gang jeg ble med han og jeg gav han en blowjobb mens vi venta på en båt som skulle komme med noe som vi skulle ta med videre. Hoppa ut av bilen når det nærma seg og han runket seg til orgasme og sprutet på brystene, halsen og toppen min. Og kanskje den gang vi hadde sex i bilen til svigers....
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 En gang jeg faktisk begynte å hulke, uttapåmægsjæl-opplevelse. Ganske fersk episode, potensiell reprise en av dagene. Den ene høydaren etter den andre stadig vekk, absolutt ubeskrivelig.
Gjest gjest Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Har du en fin prat med deg selv? Tydelig at det er samme person som har skrevet alle innleggene. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Eh, nei. For det nest siste skrev jeg, men bare det. Kan jo tilføye at jeg fikk en meget bra start på dagen i dag også. Uten å gråte Jeg setter ikke nicket mitt på sånne innlegg på dette, altså. Ikke alt jeg trenger å dele med folk som kjenner meg, liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå