AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg pleier å spise en posjon havrefras med skummetmelk til frokost. Er dette ok?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Nei, du kommer til å dø i løpet av de neste syv døgnene. Det kommer selvsagt an på hva du fyller resten av dagene med, men det er vel en helt ok frokost, om enn grusomt ensformig i lengda. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Det kommer selvsagt an på hva du fyller resten av dagene med, men det er vel en helt ok frokost, om enn grusomt ensformig i lengda. Jeg skjønner at resten av dagen spiller en rolle, men jeg er så glad i havrefras, så jeg spiser det hver eneste dag uten å gå lei Så bare falt det meg inn at jeg kanskje hadde latt meg lure av at det ser så kjedelig og sunt ut og at det er 70% fullkorn og sånn, kanskje det ikke var så sunt allikevel. Jeg er ikke så god på disse kostholdsgreiene, så jeg tenkte bare jeg skulle høre med mer kyndige
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Det står stort sett på boksen hva du får i deg, og som alltid spiller også mengde en viss rolle her.
Frk. Belle Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Havrefaras er en av de bedre frokostbladingene med tanke på fiber- og sukkerinnhold :-) Rugfras har litt mindre sukker så du kan jo teste den hvis du vil redusere ytterligere på sukkeret? Men jeg syns havrefrasen smaker bedre ;-) Litt frukt hadde kanskje også gjort seg til frokost? Kiwi eller eplebiter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå