Gå til innhold

Grei frokost?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pleier å spise en posjon havrefras med skummetmelk til frokost. Er dette ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kommer til å dø i løpet av de neste syv døgnene.

:ironi:

Det kommer selvsagt an på hva du fyller resten av dagene med, men det er vel en helt ok frokost, om enn grusomt ensformig i lengda.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer selvsagt an på hva du fyller resten av dagene med, men det er vel en helt ok frokost, om enn grusomt ensformig i lengda.

Jeg skjønner at resten av dagen spiller en rolle, men jeg er så glad i havrefras, så jeg spiser det hver eneste dag uten å gå lei :sjenert: Så bare falt det meg inn at jeg kanskje hadde latt meg lure av at det ser så kjedelig og sunt ut og at det er 70% fullkorn og sånn, kanskje det ikke var så sunt allikevel. Jeg er ikke så god på disse kostholdsgreiene, så jeg tenkte bare jeg skulle høre med mer kyndige :skravle:

Skrevet

Det står stort sett på boksen hva du får i deg, og som alltid spiller også mengde en viss rolle her.

Skrevet

Havrefaras er en av de bedre frokostbladingene med tanke på fiber- og sukkerinnhold :-) Rugfras har litt mindre sukker så du kan jo teste den hvis du vil redusere ytterligere på sukkeret? Men jeg syns havrefrasen smaker bedre ;-) Litt frukt hadde kanskje også gjort seg til frokost? Kiwi eller eplebiter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...