Gå til innhold

Testet meg for klamydia

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da hos fastlegen min. Det jeg lurer på kan de se om man har andre kjønnsykdommer via den klamydia testen eller bør jeg dra til gynekolog? Hvordan får man time hos gynekolog? Via fastlegen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få time til gynekolog gjennom lege, det vil da bli billigere, men det tar lengre tid. Hvis du føler du har litt dårlig tid kan ringe rett til gynekologen, men det blir da dyrere. Tror jeg betalte 800 for min undersøkelse. Vet ikke hvor mye du betaler hvis det går via legen. Men legen kan også ta en gynekologisk undersøkelse. Du kan jo bare spørre legen om h*n kan ta tester for alt samtidig?

Skrevet

Hei ts her takk for svar. Jeg var hos fastlegen min og ville teste meg for alt siden jeg gjorde det slutt med samboer og er ganske så sikker på at han var utro mot meg uansett han sa det holdt å ta klamydiatest. Tok klamydiatest og celleprøve det var det. :sjenert:

Skrevet

Kommer an på legesenter og lege. Hos meg er det ganske enkelt; legen min er også gynekologen min. Så jeg får sjekket alt der, og jeg får kjapt time.

Du må nesten bare høre med legekontoret ditt. :)

Og de finner bare klamydia på den prøven du ga, siden det er alt de tester for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...