AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg var ute og festet i går, sluttet å drikke rundt 23. Drakk bare vann etter det. Drakk en boks cider, noen små glass vin, og et par paraplydrinker, samt litt øl her og der. Drakk vann helt til rundt 03, da dro jeg hjem. Har vært småsliten i dag, men våkna helt frisk. Skulle egentlig vært ute og kjørt en tur senere i kveld, men jeg er usikker på om alt er ute av blodet.... Vil IKKE risikere fyllakjøring eller noe, så om noen mener det er en sjans for at jeg kan slå ut i promillekontroll nå, så drar jeg IKKE. takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. august 2011 #2 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) det kommer helt ann på vekt og forbrenning... men nå så har det jo gått 22 timer, så det er bare å kjøre i veiii! Endret 21. august 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #3 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er 170 høy, veier en 55 kg, og har høy forbrenning, troooor det skal være OK, men er litt nervøs for det. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. august 2011 #4 Del Skrevet 21. august 2011 du har garantert vært kjørbar i maaange timer allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 23. august 2011 #5 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg fikk følgende tommelfingerregler av kjørelæreren når jeg tok lappen: -Dersom du har drukket og ikke merker at du er beruset, vent med å kjøre bil i 12 timer etter siste drink. -Dersom du har drukket og merker at du er beruset, vent med å kjøre bil i 24 timer etter siste drink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. august 2011 #6 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fikk beskjed av kjørelærer at dersom man drakk kvelden før, og litt mer enn et par øl, burde man vente til neste kveld (altså ca 24 timer) før man kjører igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 25. august 2011 #7 Del Skrevet 25. august 2011 Gjennomsnittlig forbrenner mann 0,15 promille i timen. Det vil si at du kan ta en øl og timen etter du tok siste slurken kan du kjøre bil. Hvis du da hadde 1,5 i promille vil det ta deg ca 10-11 timer å kunne kjøre bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå