AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Er det noen som har en psykolog å anbefale i Fredrikstad eller Sarpsborg? Er en jente på 19 år. Syns det er veldig vanskelig å snakke med noen om problemene mine, men orker ikke å bare prøve og late som at alt er bra. Trenger hjelp nå.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Ser at det er en stund siden du har skrevet inn her, forhåpentligvis har du fått hjelp nå Hvis du fortsatt er på leting har jeg dessverre ingen å anbefale, men jeg vet om en du absolutt ikkeburde ta. Er vel ikke lov å skrive navn her, men han har kontor på et sted mellom de to byene og har sånn frikortavtale. Hvis du har funnet en flink en hører jeg gjerne fra deg
galskap Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 DPS i fredrikstad er veldig flinke=) jeg er storfornøyd med han jeg har hvertfall:)
Gjest gjest Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Jeg har blitt søkt til DPS i Fredrikstad to ganger, men ikke fått plass der.. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre lenger, orker ikke å gå alene med problemene mine. Noen som vet om noen flinke i området? Helst en med refusjonsavtale, men også privat hvis noen har gode erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå