Gå til innhold

Oral etter samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

AB#12 her

Kjæresten min er heldigvis heller ikke redd for å kjenne smaken av seg selv. Ikke at han går inn for det, men ønsker han å slikke meg etter at han har gjort sitt der nede, så gjør han det. Eller kysser meg rett etter han har kommet i munnen på meg. Vi lar ikke litt kroppsvæske stå i veien! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikkje slik at me går inn for å "slikke det reint", men oralsex etter penetrasjon er ingen problem, egne kroppsvæsker eller ikkje.

Ser ikkje heilt kva som er kvalmt og ekkelt med det...

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Vi har mere sånn litt sex også suger jeg han litt før vi fortsetter med sex igjen. Det har hendt at jeg har sugd han etter at han har kommet også, men da har vi som regel vært i dusjen.

(Synes ikke pikk smaker godt etter at den har vert inne i meg. Smaker sånn syrlig og ekkelt.) :spy:

Skrevet

Nå er det ikkje slik at me går inn for å "slikke det reint", men oralsex etter penetrasjon er ingen problem, egne kroppsvæsker eller ikkje.

Ser ikkje heilt kva som er kvalmt og ekkelt med det...

Enig med deg ;)

(Synes ikke pikk smaker godt etter at den har vert inne i meg. Smaker sånn syrlig og ekkelt.) :spy:

Syns kjæresten din også at du smaker vondt eller er det bare du?

Gjest Katten.
Skrevet

Kittys eats sperm!! :D

Jeg skulle ønske min kjære også var villig til å smake pittelitt på seg selv.

Det er da å ta hardt i. Fokuserer som regel på klitoris i slike tilfeller. Men har ikke så mye i mot smaken så kliner etter hun suger og frykter ikke oralsex etter orgasme :)

Skrevet

Vi har ingen planer om "slikke rent", men oralsex er ikke noe problem etter utløsninger.

Jeg dør litt hver gang typen kliner meg med når jeg enda har sæden hans i munnen, det er ufattelig digg!

Skrevet

Vi har ingen planer om "slikke rent", men oralsex er ikke noe problem etter utløsninger.

Jeg dør litt hver gang typen kliner meg med når jeg enda har sæden hans i munnen, det er ufattelig digg!

Damen kastet seg over meg, når jeg hadde sprutet munnen hennes "full",

og var ikke så giret akkurat.

Men når jeg ser hvordan hun smiler, så er det verdt hver dråpe.

Ikke SÅ pyton heller.

Skrevet

nei

Skrevet

Ja, jeg gjør det hver gang munnen min er "ledig" (uten knebel).

Skrevet

Jeg gjør det noen ganger, kommer litt an på settingen, humøret og sånn :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er ikke noe vi tenner spesielt på, men vi synes absolutt ikke væskene våre er frastøtende. Her slikkes og suges uten angst for blandede væsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...