AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Velger å være anonym, er litt redd for å bli gjenkjent. Saken er den, at mamma HATER når pappa går på byen, pga ting som har hendt tidligere, vil ikke gå innpå det her. Det er sjeldent de går ut sammen når de går ut, men jeg synes det er koselig når de gjør det, er mer betryggende. Men i natt var pappa ute alene, og kom visstnok ikke hjem før kl 05:00. Var meningen vi skulle øvelseskjøre, men han har nettop våknet og var ikke i form til å kjøre, fornuftig nok. Mamma hørtes så sur ut i tlf. Er redd for at de krangler. Det pleier ofte være sånt de gangene han kommer så sent hjem. Er egentlig stillheten jeg synes er verst og blikkene. Er flyttet ut, og er glad for det, men føler alikevel den dårlige stemningen på kroppen.. Noen tips til hvordan jeg kan slutte å tenke så mye på dette? Vær så snill, ikke kom med dømmende kommentarer om mine foreldre, de er verdens beste, og det er ikke ofte dette skjer, men NÅR det skjer er stemningen grusom og jeg vil ikke tenke på det. Hva skal jeg gjøre, er i tankene mine hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Har du en hobby eller noe som kan distrahere deg fullstendig? Finn på noe med venner. Ta en hard treningsøkt så du blir skikkelig sliten, osv. Rett og slett prøv å distrahere deg selv så mye du greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå