Gjest Gjest Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hei! Jeg har gått på mercilon 28 p-piller i litt over et halvt år nå, og har gått opp ti-tolv kilo. I tillegg har det gitt meg mange "graviditetssymptomer" som kronisk hodepine over lengre perioder, matlyst, tretthet, morgenkvalme, humørsvingninger osv. Har også blitt svært depressiv, og kan grine av den minste ting dersom jeg er i det rette humøret. Immunforsvaret mitt er også blitt ganske dårlig det siste halvåret, men dette vet jeg ikke om skyldes p-pillen eller kyssesyken som jeg var ferdig med rett over jul i fjor. Jeg tenkte jeg skulle bytte merke eller prevansjonsmetode, og lurer på om noen kan annbefale noe. Kondom syntes jeg blir tungvindt i lengden. Er det noen som vil annbefale meg et merke med p-piller? Eller annen prevensjon som p-stav, p-sprøyte, u name it?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Opplevde det samme på merclionen. Sluttet pga migrene. Fikk til å med migrene medisin av legen min . Byttet til microgynon, og de funket som bare pokker Null migrene, humørsvigninger osv Er veldig individuelt. Men det fungerte for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå