Mooria Skrevet 22. oktober 2011 #301 Del Skrevet 22. oktober 2011 Når det gjelder Caroline så er det jo ikke bare utseendet det er noe i veien med. Hun er rett og slett mindre intelligent, og ikke minst barnslig og skikkelig ufordragelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 22. oktober 2011 #302 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes vi rett og slett skal beholde Janica, og så kan Siv bare bli igjen i Finland. Hun nye virker som en kjempeherlig jente Håper de sender inn den strippestangen så det can bli litt action. Og så får man se hvor sur Caroline blir da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 22. oktober 2011 #303 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tiia Maria er ikke direkte tykk, men ganske lubben. Og så har hun et rundt ansikt som gjør at hun ser større ut. Tiia Maria virker lubben når du bare ser ansiktet hennes, hun har litt bollekinn og dobbelhake. Men kroppen hennes finns jo ikke lubben i hele tatt spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 22. oktober 2011 #304 Del Skrevet 22. oktober 2011 Forstår ikke hvordan Caroline turde å snakke sånn hissig til Andreas P... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #305 Del Skrevet 22. oktober 2011 Forstår ikke hvordan Caroline turde å snakke sånn hissig til Andreas P... Hvorfor ikke? Jeg hadde klikket på han for lenge siden om jeg hadde vert der inne. Mere ufordragelig menneske i fylla skal du pokker meg lete lenge etter! Dere snakker om at Caroline er overvektig, hvorfor blir det ikke snakket stykt om Tine da? Hun er da overvektig hun også. Er det ok å snakke stykt om korppen til Caroline fordi hun ikke er grei med andre? Blir dere ikke like stygge som hun da? Jg er enig i at Caroline er falsk, men å snakke stykt om kroppen hennes synes jeg alikevell ikke er ok. Puh, dagens utblåsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 22. oktober 2011 #306 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ville snakket direkte til P jeg også hadde jeg vært der inne, men det er nok fordi det er personligheten jeg har. Er oppdratt til å ikke bare finne meg i sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 23. oktober 2011 #307 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) I dag er det live sending, og Tiia og David er nominert. Hvem håper du går? Jeg har ingen formening denne gangen fordi det er ett fett for meg. Syns det er bra at Tine for første gang ikke er nominert i det hele tatt og at hun kan slappe av hele kvelden:) Syns det er fortjent. Endret 23. oktober 2011 av ^KinderMaxi^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #308 Del Skrevet 23. oktober 2011 David. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 23. oktober 2011 #309 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper og tror David. Og vel fortjent for Tine at hun endelig IKKE er nominert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #310 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg syns ikke det er så velfortjent at Tine slipper nominasjon i dag. Jeg mener at dersom en person er nominert hver eneste gang av seerne, så er det en grunn for det. Nemlig at seerne vil ha henne ut. Ikke fordi hun ikke er ei grei jente, hun er jo det, men fordi at hun kanskje er litt kjedelig i serien? Når man ser på Big Brother vil man jo se drama og intriger Ikke en hyggelig, fin person som bare er der. Derfor mener jeg at Tine kunne gått ut. Særlig når hun er nominert så mange ganger og offentligheten tydeligvis vil ha henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #311 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tine er ikke nominert av seerne, hun er reddet av seerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #312 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tine er ikke nominert av seerne, hun er reddet av seerne. Denne gangen ja, men sikter til alle de andre gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fridus Skrevet 23. oktober 2011 #313 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg syns ikke det er så velfortjent at Tine slipper nominasjon i dag. Jeg mener at dersom en person er nominert hver eneste gang av seerne, så er det en grunn for det. Nemlig at seerne vil ha henne ut. Ikke fordi hun ikke er ei grei jente, hun er jo det, men fordi at hun kanskje er litt kjedelig i serien? Når man ser på Big Brother vil man jo se drama og intriger Ikke en hyggelig, fin person som bare er der. Derfor mener jeg at Tine kunne gått ut. Særlig når hun er nominert så mange ganger og offentligheten tydeligvis vil ha henne ut. Hun er jo nominert av deltakerne, ikke seerne. Det er jo pga seerne at hun får bli. Når det er sagt kunne hun godt gått for min del... Av de to som er nominert i dag håper jeg tiia ryker. Tror uansett david går ut snart, men tiia er såpass anonym at hun kan lett komme langt på nettopp det, ingen som ser på henne som verken trussel eller irritasjonsmoment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #314 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hun er jo nominert av deltakerne, ikke seerne. Det er jo pga seerne at hun får bli. Når det er sagt kunne hun godt gått for min del... Av de to som er nominert i dag håper jeg tiia ryker. Tror uansett david går ut snart, men tiia er såpass anonym at hun kan lett komme langt på nettopp det, ingen som ser på henne som verken trussel eller irritasjonsmoment. Ja det er sant... Det hadde jeg faktisk glemt :gjeiper: Vet ikke hvorfor jeg har fått det for meg at det er seerne som nominerte? Hmm, merkelig. Men det endrer jo hele synspunktet mitt! Det betyr jo at seerne vil at hun skal bli i huset. Med andre ord burde hun bli. Huffda, tenk å ta så feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fridus Skrevet 23. oktober 2011 #315 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja det er sant... Det hadde jeg faktisk glemt :gjeiper: Vet ikke hvorfor jeg har fått det for meg at det er seerne som nominerte? Hmm, merkelig. Men det endrer jo hele synspunktet mitt! Det betyr jo at seerne vil at hun skal bli i huset. Med andre ord burde hun bli. Huffda, tenk å ta så feil Hehe, ta det som et godt tegn at du ikke er altfor inne i big brother "verden"! denne uka er det jo faktisk seerne som indirekte har bestemt hvem som skal være nominert pga. de roastene, hvis jeg ikke tar helt feil . Men tine er uansett populær blant seerne da virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #316 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hehe, ta det som et godt tegn at du ikke er altfor inne i big brother "verden"! denne uka er det jo faktisk seerne som indirekte har bestemt hvem som skal være nominert pga. de roastene, hvis jeg ikke tar helt feil . Men tine er uansett populær blant seerne da virker det som. Hehehe, ja det tror jeg sambo blir glad for å høre i hvert fall. (Han hater, hater, hater BB) Jepp, det har jeg i hvert fall fått med meg. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #317 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kan noen vise meg et bilde hvor Caroline er dvask, for det ser ikke jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #318 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kan noen vise meg et bilde hvor Caroline er dvask, for det ser ikke jeg?! Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 23. oktober 2011 #319 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke jeg heller. I den kalenderen med nakenbilder.. Hun ser ikke veldig bra ut der, for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #320 Del Skrevet 23. oktober 2011 I den kalenderen med nakenbilder.. Hun ser ikke veldig bra ut der, for å si det sånn.. Har ikke sett den tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå