trulta_ Skrevet 31. oktober 2011 #361 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ble glad når Andreas P måtte forlate huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 31. oktober 2011 #362 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble sjokka når jeg hørte at Tine var forelsket i Joakim jeg!! Vet han om det selv, tro? Jeg ble ikke sjokkert, men veldig overraska! Visste jo at Tine har hatt et godt øye til han, men forelska??! Neei.. Men uansett, det er jo kjempekoselig Da synes jeg Tine har klart å holde hodet oppe gjennom denne "flørten til Joakim og Silje altså, veldig imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 31. oktober 2011 #363 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ble ikke sjokkert, men veldig overraska! Visste jo at Tine har hatt et godt øye til han, men forelska??! Neei.. Men uansett, det er jo kjempekoselig Da synes jeg Tine har klart å holde hodet oppe gjennom denne "flørten til Joakim og Silje altså, veldig imponerende Ja, det er jo kjempekoselig. Ja, samme tenkte jeg. Hun er forelska i Joakim, samtidlig som hun sitter å ser på hennes beste venninne der inne flørter med Joakim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 31. oktober 2011 #364 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det er jo kjempekoselig. Ja, samme tenkte jeg. Hun er forelska i Joakim, samtidlig som hun sitter å ser på hennes beste venninne der inne flørter med Joakim! Uff, ja.. Sterk jente det der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #365 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ble glad når Andreas P måtte forlate huset. Likte ikke Andreas P, men syns det var synd han måtte forlate nå som Siv Anita kom tilbake, kan tenke meg det hadde blitt et saftig oppgjør i fylla ang. Ben kysset osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. oktober 2011 #366 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble sjokka når jeg hørte at Tine var forelsket i Joakim jeg!! Vet han om det selv, tro? What?? Hva har skjedd? Det har jeg ikke fått med meg... Sånn skikkelig "forelska forelska" liksom? Trodde hun likte jenter best jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #367 Del Skrevet 1. november 2011 Selv om jeg håpet Andreas P gikk ut i kveld så var det trist når han dro. Er ikke Caroline litt vel vulgær? Mine favoritter i øyeblikket er Roberto og Lena Charlotte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #368 Del Skrevet 1. november 2011 Selv om jeg håpet Andreas P gikk ut i kveld så var det trist når han dro. Er ikke Caroline litt vel vulgær? Mine favoritter i øyeblikket er Roberto og Lena Charlotte. Caroline er helt forferdelig! Jeg blir skikkelig flau av å se på sånn som hun holder på - skjønner ikke at hun tør. Spesielt strippingen og der der hun gjorde med både Joakim og Magnus opp etter veggen.. Herregud, så teit. En ting er når en flott dame gjør sånne sexy bevegelser eller danser rundt en strippestang, men det der som hun gjorde var så LANGT fra flott som det går an. Og så veier hun sikkert 100 kg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 1. november 2011 #369 Del Skrevet 1. november 2011 Det er to personer jeg VET kommer til å sitte i finalen, og det er selvsagt Roberto og Lena. To til jeg er rimelig sikker på at sitter i finalen, er Tine og Joakim. Den siste er helt sikkert Magnus. (det er vel 5 som sitter igjen på finaledagen..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 3. november 2011 #370 Del Skrevet 3. november 2011 JAAAA!! Nå er Caroline nominert! Rimelig lei Silje også, så negativ og sur hun har vært de to siste ukene altså! Men få ut Caroline først, så ryker Silje neste uke. Dette KAN være eneste sjanse før finalen, til å sørge for at Caroline ikke sitter der. Silje kommer til å ryke før den tid uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. november 2011 #371 Del Skrevet 3. november 2011 Ser du på nettet? Er det lenge til finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #372 Del Skrevet 3. november 2011 Dere kan si hva dere vil om de som Andreas P og Caroline, men de lager liv. Og det er synd om vi blir sittende igjen med Tine, Silje og Joakim til slutt, det blir kjeeeeedeliiiig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #373 Del Skrevet 3. november 2011 Ser du på nettet? Er det lenge til finalen? Nei, ser ikke på nettet men ser på Little Brother på torsdager Finalen er vel om 5 uker, tror jeg hvertfall.. Regner jeg nogenlunde riktig er finalen den 11 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 3. november 2011 #374 Del Skrevet 3. november 2011 Oi, så trykka jeg på AB knappen! Det var ikke helt meningen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. november 2011 #375 Del Skrevet 3. november 2011 En hel måned igjen da, herlig. Syns litt synd i dem som må være ute nå. Ser litt kaldt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlandria Skrevet 3. november 2011 #376 Del Skrevet 3. november 2011 Ja,hvorfor i huleste er det så mange der ute? :S Egentlig var det jo bare Siv Anita og David... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 3. november 2011 #377 Del Skrevet 3. november 2011 Ja,hvorfor i huleste er det så mange der ute? :S Egentlig var det jo bare Siv Anita og David... Taperene fra dagsoppdraget havner der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #378 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som har lagt merke til at de mest populære av de som blir nominert går ut? Andreas P, Tiia Maria, Marius? Kjenner jeg blir irritert hver gang, er jo åpenlyst at det er forhåndsbestemt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #379 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som har lagt merke til at de mest populære av de som blir nominert går ut? Andreas P, Tiia Maria, Marius? Kjenner jeg blir irritert hver gang, er jo åpenlyst at det er forhåndsbestemt... Mest populære hos hvem? Likte hverken tiia eller Andreas P, og det virker det som det er mange som er enig i. Må ikke bli paranoid her bare fordi de er mest populære hos deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 6. november 2011 #380 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som har lagt merke til at de mest populære av de som blir nominert går ut? Andreas P, Tiia Maria, Marius? Kjenner jeg blir irritert hver gang, er jo åpenlyst at det er forhåndsbestemt... Mulig det er de du anser som de mest populære, men tror ikke det stemmer heeelt med virkeligheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå