UnderCover Skrevet 23. oktober 2011 #321 Del Skrevet 23. oktober 2011 Supert at David ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #322 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg KLARER IKKE Tine! Virker som om det er "tine-show" sånn som alle heier på henne. Jeg synes det er drittkjedelig når hu kommer på skjermen, null karisma og utroooolig dårlig humor. Blir deprimert av henne. Dauer på meg om hu vinner. Artig at Siv Anita er i Finland, men synd at hun savner P. Det blir jo litt spesielt når de er inne i en sånn boble, men håper virkelig at hun åpner øya helt snart. Jeg synes ikke hun er prippen, men fornuftig. Synes hun hadde et godt poeng med den "jeg betaler regninger,du gjør ikke det"-talen, og det virker som om hun har skjønt at det ikke funker, men det er jo ikke bare-bare å kutte ut hverandre i det huset der. Var på tide at noen sa ifra til P, Caroline i dette tilfellet. Hu har det i kjeften i allefall, og der og da heiet jeg på henne. Men jeg ser på henne som en mobber (jfr Silje-saken), minner meg om de kule jentene på skolen som mobber de andre Under dagens utstemming holdt jeg meg ganske nøytral. David er jo en artig skrulle, ler meg ihjel av kommentarene hans noen ganger. Tiia har jeg alltid likt, men hun er kanskje litt anonym, og ville kommet langt fordi de andre liker henne. Heier på Lena Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #323 Del Skrevet 24. oktober 2011 Var i Frankrike fra onsdag til i dag så fikk ikke sett BB da. Noen som vet når det går i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 24. oktober 2011 #324 Del Skrevet 24. oktober 2011 Var i Frankrike fra onsdag til i dag så fikk ikke sett BB da. Noen som vet når det går i reprise? Det gikk vel på lørdag. Tror ikke det går reprise etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #325 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det gikk vel på lørdag. Tror ikke det går reprise etter det. Ok, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 24. oktober 2011 #326 Del Skrevet 24. oktober 2011 Håper virkelig Caroline blir autonominert pga det hun gjorde mot Joakim! P var vel også med på det.. Så de bør få en real straff, det da virkelig ikke ok å "forgifte" folk! Når det er sagt, Joakim var genial da han oppdaget det og fant ut at han skulle lure de tilbake Digger han jeg. Heia Roberto, Lena Charlotte, Joakim og Tine!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 25. oktober 2011 #327 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) I går ble jeg nesten uvel av å se på BigBrother, når jeg så hvor dårlig Joakim var. Heldigvis var det bare skuespill da!! Er jo litt artig at de finner på noe tull også, men å gi folk avføringspiller er jo slemt da.. Håper Joakim, Tine eller Lena vinner!! Endret 25. oktober 2011 av Sweetpea25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 25. oktober 2011 #328 Del Skrevet 25. oktober 2011 fy søren så dårlig gjort mot Joakim. Det var ikke morsomt i det hele tatt, Caroline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 25. oktober 2011 #329 Del Skrevet 25. oktober 2011 Brukar Siv Anita snus? Overleppa er stram som pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #330 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke veldig imponert over engelsken til Caroline, for å si det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 27. oktober 2011 #331 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kva har eigentleg skjedd med foten til Andreas P? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 27. oktober 2011 #332 Del Skrevet 27. oktober 2011 Han våknet opp en dag og hadde fått gikt av alle ting, helt plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #333 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er ikke veldig imponert over engelsken til Caroline, for å si det sånn Den var verken verre eller bedre enn de fleste, synes jeg. Tines engelsk er riktig bra, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halebein Skrevet 28. oktober 2011 #334 Del Skrevet 28. oktober 2011 oh my...Caroline tok den virkelig HELT ut på stripteasen!!! :O Hadde aldri gjort det der for en one-piece! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 28. oktober 2011 #335 Del Skrevet 28. oktober 2011 oh my...Caroline tok den virkelig HELT ut på stripteasen!!! :O Hadde aldri gjort det der for en one-piece! Ikke jeg heller.. Det der var bare skikkelig flaut å se på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 28. oktober 2011 #336 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det som Caroline gjorde i dag må ha vært vanskelig og jævlig for familien å sitte hjemme i stua si og se på ... :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 29. oktober 2011 #337 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lurer på hvem Caroline IKKE baksnakker.. For en oppførsel på den dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #338 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må si jeg har fått øynene opp for Lena Charlotte i det siste jeg. Hun virker som ei skikkelig god, snill og fornuftig jente! I starten var jeg så innstilt på at hun var en blond bimbo med alt for store pupper, men det er hun jo absolutt ikke. På en måte syns jeg ikke den jenta som er på innsida passer med den som er på utsiden hvis dere skjønner?! Gjør meg ikke noe om hun vinner i år nei. Eller Joakim:) Men jeg synes det er rart at Caroline ikke blir nominert jeg. Ser ikke de inne i huset den Caroline vi ser eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 30. oktober 2011 #339 Del Skrevet 30. oktober 2011 Herremin for et drama det er inne i huset nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hercules Skrevet 30. oktober 2011 #340 Del Skrevet 30. oktober 2011 Caroline er en diger klump med stor kjeft og masse lyd. I tillegg agressiv og midtpunkt. Ikke min venn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå