Mamaloco Skrevet 29. november 2011 #461 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg krysser fingra for Lena eller Tine, nå som Joakim er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 29. november 2011 #462 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg krysser fingra for Lena eller Tine, nå som Joakim er ute! Enig med deg!! Dumt at Joakim røk ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #463 Del Skrevet 29. november 2011 Er det bare meg som syntes Lena er helt ufyselig harry? For et stygt språk, banner i hver setning.. blir ikke mye kvinnelig av det.... Nei, jeg blir rett og slett kvalm bare hun åpner munn....usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeaSti Skrevet 29. november 2011 #464 Del Skrevet 29. november 2011 Syns Lena er ei innmari tøff jente jeg. Hun er helt motsatt av hva man skulle tro når man ser henne. At hun banner mye tenker jeg ikke på, for det er det mange som gjør her i verden. Det som slår meg, er hvor uredd den jenta er. Og hvor god hun er til å takle utfordringer på strak arm!! Er det noen jeg syns er ufyselig harry der inne, så er det Tine. Tine har nå vært der i 3 mndr, og i løpet av den tiden har hun utrettet så og si ingenting. Hun prøver altfor hardt, i alt hun gjør... Og først nå tør hun å si imot folk. Noe hun burde ha gjort for lengst!! Også sitter hun og forteller hvor fælt hun har det, omtrent hele tiden... Dessverre tror jeg Tine kommer til å vinne, hun har fått altfor mye sympati av folk. Folk føler de må stemme på henne fordi hun har hatt det så "vanskelig" i huset. Håper fortsatt på Roberto eller Lena Charlotte, siden jeg syns disse har bidratt mest av de som sitter igjen, til å gjøre BB verdt å se på i år! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 29. november 2011 #465 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg heier ikke på Tine av sympati. Jeg heier på Tine fordi hun er et ekte, ærlig og omsorgsfullt menneske. Hun er opptatt av rettferdighet. Greit, hun er ikke av de i huset som har underholdt mest, lagd mest liv og drama. Men hun har også tatt alle utfordringer på strak arm, spist ekle greier - spydd - også spist mer. Hun har gitt alt, hele veien. Og det faktum at hun har hatt mer motgang enn de fleste andre der inne og likevel holdt hodet oppe, er imponerende. Hun er en tøff, sterk jente (i likhet med Lena) som fortjener seieren. Synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #466 Del Skrevet 29. november 2011 Sitter og ser på livesendingen nå, og Roberto får mine stemmer, og fler enn jeg hadde tenkt til å gi. Håper han vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #467 Del Skrevet 29. november 2011 Håper ikke Roberto vinner.Syns det var tåpelig oppførsel av han og syns man skal greie å diskutere uten å klikke i vinkel. Også når de våknet og han trodde at alle var sur på han Utrolig teit også var jeg ikke fan av den der "bro's before ho's" holdningen hans.Ironisk nå da at han bare sitter igjen med jenter Jeg likte egentlig han i begynnelsen,men etter å ha sett endel jeg syns er veldig negativt så syns jeg ikke noe særlig om han. Nei,jeg heier på Tine.Hun har stått på hele veien og lot seg ikke påvirke når de andre slengte dritt til henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #468 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg håper Tine vinner. Eller Roberto. Hadde ikke blitt sur om Lena vant heller, for hun er så snill og grei og omgjengelig. Men jeg synes hun har bydd på lite av seg selv, og bare vært "flink pike" hele veien. Hun har på en måte flydd under radaren hele tiden. Samtidig er jo ikke det negativt i og for seg, hun har gitt alt, og det uten å klage. Silje fortjener ikke millionen etter min mening. Hun irriterer meg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #469 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg heier på Tine. Hun er et flott menneske og fortjener en opptur i livet. Heia heia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camiz2 Skrevet 30. november 2011 #470 Del Skrevet 30. november 2011 Enig med mange som har skrevet her tidligere. Joakim fortjente å være lengre i huset. Det er mer liv i han enn Silje. Vi menesker er forskjellige og reagerer på forskjellige måter. Men jeg syns Roberto, Tine og Lena Charlotte fortjener å vinne mer enn Silje, fordi de har gitt mer av seg selv, tenkt positivt og gitt mye av seg selv hele veien istedenfor å grine og sutre slik Silje har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 30. november 2011 #471 Del Skrevet 30. november 2011 Enig med mange som har skrevet her tidligere. Joakim fortjente å være lengre i huset. Det er mer liv i han enn Silje. Vi menesker er forskjellige og reagerer på forskjellige måter. Men jeg syns Roberto, Tine og Lena Charlotte fortjener å vinne mer enn Silje, fordi de har gitt mer av seg selv, tenkt positivt og gitt mye av seg selv hele veien istedenfor å grine og sutre slik Silje har gjort. Ja og i tillegg skal jo Silje treke seg hele tiden. Senest igår, bare synd at hun ikke gjorde det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #472 Del Skrevet 30. november 2011 Ja og i tillegg skal jo Silje treke seg hele tiden. Senest igår, bare synd at hun ikke gjorde det Enig! Der vant derimot Roberto mye, for han støttet henne og var med å presse på at hun skulle bli, selv om det betydde at det var en konkurrent mer, og han liker jo ikke Silje i det hele tatt. Tine og Lena visste man jo at ville støtte Silje, så de er jeg ikke overrasket over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 30. november 2011 #473 Del Skrevet 30. november 2011 Enig! Der vant derimot Roberto mye, for han støttet henne og var med å presse på at hun skulle bli, selv om det betydde at det var en konkurrent mer, og han liker jo ikke Silje i det hele tatt. Tine og Lena visste man jo at ville støtte Silje, så de er jeg ikke overrasket over. Og visst sutre-guri vinner, da har det ødelagt hele BB-sesongen for min del.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #474 Del Skrevet 30. november 2011 For en som ikke har fulgt meg, og hvis data klikker hver gang hun går inn på Big Brother-siden til Tv2....: Hvor og når kan jeg se finalen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 30. november 2011 #475 Del Skrevet 30. november 2011 Heier på Lena C jeg. Syns det var ordentlig dumt at Joakim forsvant. Ville i utgangspunktet at han skulle vinne.. Men sitat: Lena C - sånn er det i racing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2011 #476 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg håper Lena C. vinner nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #477 Del Skrevet 1. desember 2011 For en som ikke har fulgt med, og hvis data klikker hver gang hun går inn på Big Brother-siden til Tv2....: Hvor og når kan jeg se finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #478 Del Skrevet 1. desember 2011 For en som ikke har fulgt med, og hvis data klikker hver gang hun går inn på Big Brother-siden til Tv2....: Hvor og når kan jeg se finalen? På søndag kl.20.00 på Tv2 Bliss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 1. desember 2011 #479 Del Skrevet 1. desember 2011 For en som ikke har fulgt meg, og hvis data klikker hver gang hun går inn på Big Brother-siden til Tv2....: Hvor og når kan jeg se finalen? Det gjør min og! Så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 1. desember 2011 #480 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har fått billetter og gratis buss til finaleshowet Gjett om det skal bli gøy å se dette live!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå