Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morsomt ukesoppdrag nå.

Men at dem klarte å holde seg når Tiia og Magnus holdt på, det hadde ikke jeg klart.

Fikk ikke med meg det jeg =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig ukesoppdrag ja. :-)

Personlig begynner jeg å bli litt lei av Tine. Nå er vel det meste klippa og limt, men det blir litt mye av henne til tider!

Men Joakim er og blir en favoritt. Håper han vinner! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomste ukesoppdraget å se på hittil! Eg eeeeelskar det! :fnise:

Kunne tenkt meg å være med på det selv egentlig, for å se hvor sterk jeg faktisk er. Jeg er råimponert over at de klarer å holde seg når folk styrer rundt dem og tar på dem.

Hvem er det som har minst poeng nå? Håper Lena C får gullbilletten :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke peiling på hvem jeg tror ryker på søndag altså! Det kan jo egentlig være hvem som helst av dem. Spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke peiling på hvem jeg tror ryker på søndag altså! Det kan jo egentlig være hvem som helst av dem. Spennende :popcorn:

Jeg synes det er blitt kjedeligere i det siste ... er jeg den eneste :sjenert: ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men håper det ikke er Roberto.

Har noen lagt merke til at David ofte snakker uten å ha komma eller punktum?

En endeløs, monoton strøm av uinteressante ord. :sovne:

Hyggelig gutt, men håper han går ut på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG skuffet over resultatet i dag!! Joakim skulle fått være der til finalen, han har så til de grader fortjent det. Han har vært positiv, glad, omsorgsfull, ærlig og morsom HELE tiden. Mens Silje, som er negativ til ALLE oppdrag, jo HUN får finaleplass. Hvordan er det mulig..? Huff.

Joakim er en vinner uansett, synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG skuffet over resultatet i dag!! Joakim skulle fått være der til finalen, han har så til de grader fortjent det. Han har vært positiv, glad, omsorgsfull, ærlig og morsom HELE tiden. Mens Silje, som er negativ til ALLE oppdrag, jo HUN får finaleplass. Hvordan er det mulig..? Huff.

Joakim er en vinner uansett, synes jeg.

Enig i at Joakim skulle gått videre! Håper at Tine vinner :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veeeldig lei av Joakim den siste tiden. Ikke mye mann der nei, alltid like rolig, skal ta vare på alle sammen, klemmer, trøster, skal prate om det om noen så mye som rynker på nesa, "jeg er glad i deg", komplimenter i hytt og pine :kvalm: Alt det der er fint i moderate mengder.

Nå MÅ Lena C eller Roberto vinne, de to andre må iallefall ikke vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble veeeldig lei av Joakim den siste tiden. Ikke mye mann der nei, alltid like rolig, skal ta vare på alle sammen, klemmer, trøster, skal prate om det om noen så mye som rynker på nesa, "jeg er glad i deg", komplimenter i hytt og pine :kvalm: Alt det der er fint i moderate mengder.

Veldig enig med deg i alt du skriver.

Har tidligere i tråden sagt at Roberto og Lene Charlotte er mine favoritter.

Hvem av dem jeg ønsker skal vinne er litt det samme. Dog er Lene bittelitt større favoritt enn Roberto.

Er ellers fornøyd med de fire som sitter i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye til mann, nei det er kanskje sant. MEN, han har vært en humørspreder og funnet på mange morsomme sprell, han var underholdende synes jeg :) Dessuten var innstillingen hans positiv hele veien, til alle oppdrag og han tok ikke seg selv høytidelig. I mine øyne bør en vinner ha alt dette. Hadde han i tilleg lagd mye drama, hadde det vært perfekt ;)

For min del blir det ett fett hvem som vinner, BORTSETT fra sutre-Silje. Hun må ha en svæær vennegjeng som har brukt mange tusen på å stemme på henne, tror jeg.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye til mann, nei det er kanskje sant. MEN, han har vært en humørspreder og funnet på mange morsomme sprell, han var underholdende synes jeg :) Dessuten var innstillingen hans positiv hele veien, til alle oppdrag og han tok ikke seg selv høytidelig. I mine øyne bør en vinner ha alt dette. Hadde han i tilleg lagd mye drama, hadde det vært perfekt ;)

For min del blir det ett fett hvem som vinner, BORTSETT fra sutre-Silje. Hun må ha en svæær vennegjeng som har brukt mange tusen på å stemme på henne, tror jeg.. :fnise:

Ja noe må det være, for hun burde vært ute for lenge siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Silje jeg:p

Dumt at David gikk ut, hadde virkelig fått sansen for han i det siste:) En gladgutt og humørspreder(er vel en av de få som har fått meg til å le av de der inne). Men nå er det ett fett for meg hvem som vinner, så lenge det ikke blir mexicanern. Han synes jeg er ufyselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim var, og er, den beste! Han skulle ha vunnet! Nå håper jeg at Roberto stikker av med seieren, eller Lena Charlotte. Jeg blir sur hvis Tine eller Silje vinner. Hadde det ikke vært for Joakim så hadde de ikke vært der de er i dag. Begge har snakket om å trekke seg, synd de aldri gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lettere forbanna hvis Tine vinner. Trist at Joakim gikk ut. Roberto har jeg mistet sansen for, mens jeg liker Silje litt bedre. Mistet litt sansen for Lena C også, men hun er fortsatt grei.

Joakim burde vunnet spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kveldens episode er Lene Charlotte min soleklare favoritt. Men det har hun forsåvidt vært lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...