Admeliora Skrevet 20. august 2011 #21 Skrevet 20. august 2011 Hehe, nei, men om han sitter å søker opp nummeret hennes osv, kan han virke litt smådesperat... Heller vent til hu tar kontakt når det var hu som fikk nummeret mener jeg Du ville tenkt at mannen ikke var interessert dersom du ikke hørte noe seeenest dagen etter? Jøss Som sagt, det er vel en grunn til at jeg fortsatt er singel og tror at ingen er interessert i meg. Men da er det kanskje håp fortsatt
Daniel84 Skrevet 20. august 2011 #22 Skrevet 20. august 2011 Som sagt, det er vel en grunn til at jeg fortsatt er singel og tror at ingen er interessert i meg. Men da er det kanskje håp fortsatt Hehe, det er alltid håp
CalidumCor Skrevet 20. august 2011 #23 Skrevet 20. august 2011 Jeg hadde tatt kontakt. Verste jeg vet er regler og spill. Er man interessert, sier man at man er interessert. Har brukt altfor mye tid på å overanalysere og tenke og lure på om folk er interessert, ikke turt å ta kontakt for så å oppleve at vedkommende tror jeg ikke bryr meg. Så...send melding! :-) Sååååå enig!!
Gjest Katten. Skrevet 22. august 2011 #24 Skrevet 22. august 2011 Facebook the shit outta the bitch! :D
Sulosi Skrevet 22. august 2011 #25 Skrevet 22. august 2011 Takk for rådet.. Men hvorfor tror du ikke jeg har hørt noe ennå? Etter hva jeg forsto så var det bare han som ga henne nummeret, mens han ikke fikk hennes?.. Så da burde hun vite at ballen er på hennes side Hun kan jo ha fått ødelagt telefonen for alt ma n vet. I så fall kommer hun helt sikkert til å bli glad for at du tar saken i egne hender og ringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå