Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg møtte en flott og sjarmerende jente på torsdag. Jeg gikk å satte meg sammen med vennene hennes og prøvde å være så sjarmerende som jeg kunne være. Og det fungerte bra. Etter at jeg hadde åpnet samtalen, så spurte hun om hva jeg het, og samtalen varte i flere timer.

Midt i kvelden spurte hun om nummeret mitt, som jeg også gav hun. Vi gikk så bort for å danse og ha det gøy. Vi snakket lett og ledig om å finne på noe sammen. Da kvelden gikk mot slutten, så fulgte jeg henne hjem. Og da kysset vi. Etter kysset så sa hun ett eller annet om at "da snakkes vi hvertfall".

Dagen er lørdag, det er kveld, og jeg har fremdeles ikke hørt noe fra henne. Noen som har noen tips? Hvor lenge bør jeg avvente før jeg gjør noe? Kan hun ha vært for full? Tolket jeg noe galt`? Hva som helst.

Takker for svar

Endret av kjafs
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt henne en melding og skrevet at du hadde det koselig på torsdag, og at du gjerne vil se henne igjen. Er hun interessert i deg synes hun bare det er koselig å høre fra deg. :)

• Liker 1
Skrevet

ja send hu en melding du:)det setter hun sikkert pris på...kan hende hun er nervøs for å sende først,pga det er mulig hu tenker det samme som deg..ville vært dumt å "ødelegge" dette med en misforståelse..vi heier på deg :jepp: masse lykke til!!

Skrevet (endret)

Problemet er bare at det er hun som har makten, for hun har mitt nummer. Og jeg har ikke hennes. Jeg vet sånn ca hvem hun er, da vi har noen felles venner. Så jeg kan finne nummeret hennes gjennom de, eller på nettet. Men da virker jeg som en stalker!

Endret av kjafs
Skrevet

Desperado? ;) Enten ringer hun deg eller ikke. Du får vente å se!

Skrevet

Jeg ville følt meg veldig spesiell om noen tok seg bryet med å lete opp nummeret mitt. Viser hvertfall meg at han virkelig er interessert. :sjenert:

• Liker 1
Gjest fireflies
Skrevet

Vent noen dager, det er tross alt ikke lenge siden torsdag. Det kan jo hende at hun vil vente noen dager før hun sender en melding, for ikke å virke desperat. Hører du ikke fra henne innen mandag, kan du jo prøve å sende henne en melding selv ;)

Skrevet

Desperado? ;) Enten ringer hun deg eller ikke. Du får vente å se!

Ja, det er kalde fakta. Når jeg lager en profil for å stille spørsmålet til hele Norge så er jeg kanskje desperat. But so be it!

Det jeg lurer på er om jeg skal ringe hun i løpet av et par dager..

Skrevet

Ja, det er kalde fakta. Når jeg lager en profil for å stille spørsmålet til hele Norge så er jeg kanskje desperat. But so be it!

Det jeg lurer på er om jeg skal ringe hun i løpet av et par dager..

Nei. For guds skyld mann! Ikke vis dama at du er desperat. De syns vel det er like mye turn off sm vi syns det er? Om hun er intr ringer hun deg, om ikke, er hu ikke det. Da får du finne deg ei anna ei :)

• Liker 1
Skrevet

Nei. For guds skyld mann! Ikke vis dama at du er desperat. De syns vel det er like mye turn off sm vi syns det er? Om hun er intr ringer hun deg, om ikke, er hu ikke det. Da får du finne deg ei anna ei :)

Ja, det var det jeg var redd for. Men hvorfor i svarte spør hun om nummeret mitt, foreslår at vi skal møtes, og kysser meg?

Mysterium!

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt. Verste jeg vet er regler og spill. Er man interessert, sier man at man er interessert. Har brukt altfor mye tid på å overanalysere og tenke og lure på om folk er interessert, ikke turt å ta kontakt for så å oppleve at vedkommende tror jeg ikke bryr meg.

Så...send melding! :-)

• Liker 3
Gjest fireflies
Skrevet

Ja, det var det jeg var redd for. Men hvorfor i svarte spør hun om nummeret mitt, foreslår at vi skal møtes, og kysser meg?

Mysterium!

Det har jo bare gått to dager...? Det er jo ikke noe som tilsier at hun ikke vil sende en melding i morgen, selv om hun ikke gjorde det i går eller i dag?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt. Verste jeg vet er regler og spill. Er man interessert, sier man at man er interessert. Har brukt altfor mye tid på å overanalysere og tenke og lure på om folk er interessert, ikke turt å ta kontakt for så å oppleve at vedkommende tror jeg ikke bryr meg.

Så...send melding! :-)

Takk for rådet.. Men hvorfor tror du ikke jeg har hørt noe ennå?

Skrevet

Mysterium!

Kan godt være at hun er interessert i deg, men det har tross alt bare gått to dager! Kanskje hun er opptatt eller bortreist i helga. Syns du bør vente noen dager til :)

Skrevet

Er en virkelig desperat om man sender en mld og takker for en hyggelig kveld? Desperat er vel når man sender 10 mld etter hverandre uten å få noe svar tilbake? :fnise:

Jeg ville tenke at mannen ikke var interessert dersom jeg ikke hørte noe fra ham senest dagen etter. Hvertfall hvis jeg visste at han hadde nummeret mitt. Men så er det vel derfor jeg er singel fortsatt også da... :sjenert:

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Hun våknet, edru, og tenkte "Å herregud! Jeg skal ALDRI drikke mer!"

• Liker 3
Skrevet

Om hun tenker det samme, hva da?

Nei tar ikke han kontakt, så er han ikke intr... Så står dere der da, og lar den sjansen gå fra dere...

En ting er å ikke være desperat, men det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg hodet også..

Skrevet

Er en virkelig desperat om man sender en mld og takker for en hyggelig kveld? Desperat er vel når man sender 10 mld etter hverandre uten å få noe svar tilbake? :fnise:

Jeg ville tenke at mannen ikke var interessert dersom jeg ikke hørte noe fra ham senest dagen etter. Hvertfall hvis jeg visste at han hadde nummeret mitt. Men så er det vel derfor jeg er singel fortsatt også da... :sjenert:

Hehe, nei, men om han sitter å søker opp nummeret hennes osv, kan han virke litt smådesperat... :) Heller vent til hu tar kontakt når det var hu som fikk nummeret mener jeg :)

Du ville tenkt at mannen ikke var interessert dersom du ikke hørte noe seeenest dagen etter? Jøss ;)

Skrevet

Om hun tenker det samme, hva da?

Nei tar ikke han kontakt, så er han ikke intr... Så står dere der da, og lar den sjansen gå fra dere...

En ting er å ikke være desperat, men det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg hodet også..

Etter hva jeg forsto så var det bare han som ga henne nummeret, mens han ikke fikk hennes?.. Så da burde hun vite at ballen er på hennes side :)

Gjest fireflies
Skrevet

Hun våknet, edru, og tenkte "Å herregud! Jeg skal ALDRI drikke mer!"

:overrasket: Hva er det for en kommentar å slenge ut av seg, da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...