AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Jeg og min kjære har vært et par i godt over tre år nå og har ett barn sammen. Bryllup er noe jeg tenker mer og mer på og jeg har sagt jeg gjerne vil være gift før jeg er 30. Nå er jeg 26, og han er 6år eldre enn meg. Når giftemål kommer opp som tema sier han at han godt kan gifte seg en gang, men ikke akkurat nå mens han videreutdanner seg. Men jeg frykter at det alltid vil være en grunn til at det ikke passer så godt og jeg ser derfor for meg at om jeg overlater frieriansvaret til han kommer jeg aldri til å bli gift :D. Om det mot formodning faktisk er slik at han godt kan gifte seg, men bare ikke med MEG hadde også det vært greit å få på det rene. Jeg lurer derfor på om jeg bare skal hoppe i deg og fri selv, kanskje på skuddårsdagen i februar? Vil uansett da ikke være aktuelt med bryllup før sommeren 2013 og han kan derfor ikke skylde på utdannelsen lenger dersom han sier nei. Hva tror dere? Alternativet er å vente og håpe på at han frir og eventuelt spare mitt eget frieri til neste skuddårsdag .
Gjest NozMonster Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 go for it!!!! gjør en stor greie ut av det, og legg vekt på hvor mye han betyr for deg!
nickless Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Jeg fridde selv , og ventet ikke på noe skuddårsdag! you go girl !
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Tradisjonelt er det jo skuddårsdagen damer kan fri på. Jeg er klar over at det ikke er noen "regel", men jeg synes det er morsomt med en slik dato. TS
Holar Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg ser ingen grunn til at dere damer ikke skal få fri, vi skal liksom være likestilte nå. Endret 24. august 2011 av Holar
Moscato Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Tradisjonelt er det jo skuddårsdagen damer kan fri på. Jeg er klar over at det ikke er noen "regel", men jeg synes det er morsomt med en slik dato. TS Det passer jo rimelig godt siden det er skuddår til neste år da, men jeg må innrømme at jeg tror jeg hadde gått på veggen hvis jeg først hadde bestemt meg for å fri, og var nødt til å holde det hemmelig så lenge På den annen side har man jo god tid til å planlegge, og du går vel gjerne og tenker på det uansett, så. Gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå