AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 jeg har to pakker med kyllingpølser som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til. tenkte jeg kunne bruke de til midda idag, men hvordan?! har alt mulig annet også.. potet, ris, pasta, sauser, grønnsaker, ost.. ja mye rart egentlig. forslag? :D
Gjest gutt92 Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Pølse i brød og lompe. Enkelt, godt og greit.
Gjest Consensio Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Ha grønnsaker og pølsene i en ildfast form. Kuttes i terninger først. Ha over fløte, og la det stå en stund. Evnt lag pastasaus/fløtesaus, kok pasta. Ha pastaen og pølsebiter opp i sausen.
Gjest NozMonster Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 eller pomes frittes, eller kanskje potetmos?? det som også hadde vært godt er jo å bruke dem til en pølsegrateng, for da får du brukt alle på en gang koke makaronni, og brokkoli, og slenge det oppi en ildfast form med pølsebiter. helle matføte og eggemix over..steke i ovn i en eller annen viss tid, og vips! Pølsegrateng i en fei! ost på toppen foresten! det er nesten det aller viktigste
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Pølse- og makaroni form! Lag hvit saus (med god smak) og kok makaroni. Ha makaronien i en ildfast form. Kutt pølsene i biter og bland de med makaronien. Ha den hvite sausen over og dekk toppen med gulost. Stek i ca. 30 min i ovnen
Fanta Exotic Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Kutt dem opp og bruk dem i pasta eller på pizza. Nam nam!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 det ble kyllingpølser i pastasaus med fersk pasta og grønnsaker på siden. veldig godt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå